|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
|
Du ved det sikkert, men husk lige at BD-java ikke er færdig endnu.
Så den fine maskine til 8000,- vil ikke kunne vise meget af det ekstramateriale de lægger på skriverne fremover. |
||
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Billigt
![]() Prisen i USA er $600 + 5 film. Selv med told oven i er det under halv pris. Redigeret af Stampe - 04-Juni-2007 kl. 13:37 |
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Deleted Scenes er det eneste jeg er interesseret i ud over filmen, så jeg tror ikke det betyder så meget for mig om den er 100 % BD-J kompatibel.... Jeg køber en Blu-Ray film for filmens skyld |
||
![]() |
||
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
|
Fair nok, jeg synes bare du skulle vide det, hvis du nu ikke var klar over det. Jeg synes dog alligevel 8000,- er mange penge for noget der ikke er helt færdigudviklet endnu. |
||
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej agger - den er bestil hos CRTV, altså i DK Den digitalopris du har fundet er på BD10 - altså uden A. Det er den forrige model Redigeret af Hother - 04-Juni-2007 kl. 14:21 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Jeg er fuldstændig enig og tak for info selv om jeg godt vidste det Gad egentlig godt vide om den nye Pioneer LX70 er fuldt ud BD-J kompatibel? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|
Det er den ikke.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Stampe...... øøøøhhhhh......... jeg har ikke påstået det var billigt, men alene henvist til det billigste sted, også rimeligt i forholdet til de tyske priser
![]() Redigeret af Hother - 04-Juni-2007 kl. 14:01 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Du burde rette teksten til "det mindst dyre sted" ![]() |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej hoter ja de skide bogstaver hihi synes prisen er ens for begge afspillere fra crtv det er lidt mystisk . spændt på at høre hvad du synes om den hilsen agger |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen agger - ja men sådan er der så meget - har ellers haft forvaltningsret som speciale Jeg vender tilbage når jeg har taget den i øjesyn - men det vare nu lidt endnu, for jeg har bedt om, at den først bliver sendt omkring den 20. måneden.
|
||
|
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej igen var lige i expert i ålborg der har de den som sort og sølv til 12000 helt vild.Er ikke sikker på det var den nye men de havde kun den pris ??? hilsen agger |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |