|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() Sendt: 30-September-2007 kl. 17:06 |
Ja så er geco.dk kommet med panasonic dmp-bd10aeg-k til 5000kr.- i denne weekend billigt eller hvad. men hvad står aeg-k for er det den europæiske model og hvad med sony s300 som koster 3700kr.- alt bliver billigt og bedre med tiden det ved jeg godt men er panasonic dmp-bd 10aeg-k de 1400kr.- bedre eller er sony s-300 på højde med panasonic lidt hurtigt svar idag vil være dejligt da tilbudet fra geco kun gælder denne weekend, |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Parasound - jeg ved sørme ikke hvad alle de bogstaver står for. Borset fra, at Pana´s første Blu Ray afspiller hed DMP 10., og efterfølgeren blev tilføjet et "A", så det blev til DMP 10A. Egentlig bare en opgradering af BD10. BD10 blev efterfølgende via en firmware update stort set opgraderet til samme stade som BD10A. Men jeg har jo selv en Pana BD10A, og kan kun sige rigtigt mange gode ting om afspilleren. Pana´en er super dupper i sammenhæng med mit Pio 428XD. Og Pana´s design synes jeg, er langt langt flottere end Sony. Men det er jo smag og behag. Om den er bedre/hurtigere end Sony´en - aner det ikke. Måske har Sony 24ps, hvad Pana´en ikke har. Jeg har nu selv aldrig observeret fejl ved afspilningen af Blu-Ray film i den sammenhæng. Jeg smækker lige en Sony test på bordet: http://www.hometheaterblog.com/hometheater/2007/06/sony_bdps 300_bl.html Og min egen minitest af BD10A: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26068& KW=minitest Redigeret af Hother - 30-September-2007 kl. 17:41 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |