|
Panasonic DMP-BD35 - fløjtelyd fra diskdrev |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PoeeoP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2011 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2012 kl. 22:31 |
Min Panasonic DMP-BD35 afgiver med jævne mellemrum en underlig lyd fra diskdrevet, når man ser film. Det lyder lidt, som en der fløjter på lang afstand eller en bil der bremser uden for vinduet. Det er lidt svært at forklare, men det er lidt småtræls. Er der nogen, der har oplevet dette i forbindelse med afspilning af materiale på deres afspiller? Er det noget, man kan gøre noget ved?
Har lige opdateret til firmware 1.9 og tror måske, at det først er begyndt herefter. Har ikke haft afspilleren så længe nemlig, da jeg købte den brugt for to uger siden (den er 100 procent regionsfri, hvilket var det jeg købte den for), så jeg ved ikke, om den gjorde det før. Redigeret af PoeeoP - 27-Januar-2012 kl. 22:32 |
|
![]() |
|
PoeeoP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2011 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan være, jeg skal prøve at fyre noget bitumen inden i.
Skal man købe, der er lavet specielt til AV-udstyr, eller kan man nøjes med at købe noget hos en bilforhandler? Nogle der har gjort det ved deres afspiller og kan give mig et par tips?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |