recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMP-BD35 - fløjtelyd fra diskdrev
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMP-BD35 - fløjtelyd fra diskdrev

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PoeeoP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2011
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PoeeoP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic DMP-BD35 - fløjtelyd fra diskdrev
    Sendt: 27-Januar-2012 kl. 22:31
Min Panasonic DMP-BD35 afgiver med jævne mellemrum en underlig lyd fra diskdrevet, når man ser film. Det lyder lidt, som en der fløjter på lang afstand eller en bil der bremser uden for vinduet. Det er lidt svært at forklare, men det er lidt småtræls. Er der nogen, der har oplevet dette i forbindelse med afspilning af materiale på deres afspiller? Er det noget, man kan gøre noget ved?
Har lige opdateret til firmware 1.9 og tror måske, at det først er begyndt herefter. Har ikke haft afspilleren så længe nemlig, da jeg købte den brugt for to uger siden (den er 100 procent regionsfri, hvilket var det jeg købte den for), så jeg ved ikke, om den gjorde det før.

Redigeret af PoeeoP - 27-Januar-2012 kl. 22:32
Til top
PoeeoP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2011
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PoeeoP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 14:29
Kan være, jeg skal prøve at fyre noget bitumen inden i. 
Skal man købe, der er lavet specielt til AV-udstyr, eller kan man nøjes med at købe noget hos en bilforhandler?
Nogle der har gjort det ved deres afspiller og kan give mig et par tips?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu