|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() Sendt: 22-Januar-2009 kl. 16:23 |
|
der har været en diskussion om emnet oppe før.. og Flemming Larsen her inde fra (som startede den) ente op med at købe en BD35 istedet for 55, fordi den er billigere og forskellen kun er de analoge udgange
![]() så ja, jeg vil sige køb du bare en bd35.. jeg har selv 55'eren, hvilken jeg er utrolig glad for ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det er min fjerde BD afspiller og er langt den bedste endnu. Det virker bare det hele. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det er noget med hvor den er fra og farven. E er vist nok europa og K er lig med KURO det betyder sort. G ved jeg ikke lige. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
Hvad for andre maskiner har du haft? Jeg køber nok en kodefri BD35 nu her. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Samsung Bd 1000, det var noget lort. Så fik jeg en panasonic bd30 og derefter bd50 som nu er i soveværelset og så har jeg min bd35 i stuen. det er langt den bedste af dem. Og så er bd35 ret billig. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Du kan bruge en DB35 til 7.1 setup, men kun via HDMI. Så du kan godt udvide senere, hvis du har en forstærker med hdmi og understøttelse af HD lyd.
|
||
![]() |
||
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
så glæder jeg mig da til at få min bd35, så jeg kan komme af med min bdp 1200 og bdp 1400 de fylder jo en del Men den bd35 er vel også hurtigere i opstart? Og ved du hvor stort sd kort man kan komme i den? Redigeret af Susperia - 23-Januar-2009 kl. 13:59 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, den fylder ikke meget. Det er fedt nok.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|
Jeg har lige opgraderet fra BD30 til BD35, jeg har et trådløs netværk og vil gerne have sat BD35 til som trådløs, hvilken udstyr skal jeg bruge for at koble den på nettet via RJ45 stikket.
![]() |
||
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Du skal bruge en wireless brigde, f.eks. én som denne. Hvis du har et gammelt trådløst access Point liggende, kan de fleste af disse også sættes til at køre i "bridge mode". -Kent |
||
![]() |
||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|
Hej, jeg har denne Linksys WAP54G Wireless-G Access Point og de arbejder fint sammen, havde håbet på at jeg kunne undvære endnu en boks, men den går åbenbart ikke i den trådløse verden. Tak for tippet. |
||
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Uhm? Hvad er det egentlig du har som arbejder sammen? Har du to WAP54G'ere? Prøv lige at skitsér dit setup... -Kent |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |