|
|
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Via optisk kabel. Teksten er sakset fra Panasonic's hjemmeside, hvor du kan læse mere om dem begge: |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Nu var det jo BD35 han spurgte om. Den har ikke analog 7.1. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Ja du har ret. Jeg er ved at sælge mit TV, så jeg er lidt fraværende |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Hvad nyt. Skal du så ud og have et ordentlig lcd? |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja da, hvis et sådant fandtes |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ok, du har endelig bestemt dig for at købe et samsung. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja jeg kan måske købe dit |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Mit er vist for lille til dig. Og man smider jo ikke guld på gaden. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Tjah, det er faktisk det jeg er ved at gøre med mit Pana TV |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hvorfor sælger du det dog, så? hvis du er glad for dit tv, så behold det. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
![]() |
|||
Jeg har lige opdateret firmwaren på min BD55. Den havde version 1.0 og fandt selv version 1.2 via nettet. Så langt så godt. Men på panasonic.com kan jeg se, at man kan downloade version 1.5 (link nedenfor, firmwaren skal downloades på computer, brændes på disc og sættes i BD55). Indholdet i version 1.5 er dog ikke noget jeg har brug, så det har jeg ikke tænkt mig. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke versioner som ligger mellem 1.2 og 1.5 - og ikke mindst, hvilke forbedringer de giver. Er der nogen som har et bud? http://www2.panasonic.com/consumer-electronics/support/Video /Blu-ray-Disc-Players/model.DMP-BD55K
|
||||
![]() |
||||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|||
tror også det link er til us udgaven som er noget til 1.6, eu er stadig kun 1.2 http://panasonic.jp/support/global/cs/bd/download/bd55/bd55_ euro.html |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |