|
|
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Forfatter | |
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
![]() |
Ja selvfølgelig, det tænkte jeg ikke lige på. |
|
![]() |
|
Svuppe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Nu kan jeg så svare selv, for endelig har jeg fundet løsningen på problemet. Det krævede også "kun" at få fat i udstyr til at logge alt netværkskommunikation til/fra min BD55'er, og samtidig logge hvad der skete på den anden side af min router. Først da jeg her til aften gjorde dette, og efterfølgende nærstuderede præcist hvad der skete, fandt jeg ud af hvad der var galt. Uden at rode mig ud i alt for meget teknisk sludder, så er det kort fortalt DNS cachen i min D-Link router, der ikke er helt enig med Panasonic afspilleren om hvordan man reagerer når man prøver at lave et DNS opslag på en adresse, der ikke eksisterer. LØSNINGEN: Ind i D-Link routeren og slå "DNS Relay" fra i netværksopsætningen. Denne funktionalitet hedder muligvis "DNS cache", "DNS forwarding" eller noget tilsvarende i andre mærker routere. Dernæst sluk og tænd Panasonic spillen, og alt virker perfekt.
Redigeret af Svuppe - 16-Januar-2009 kl. 21:31 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |