recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMP-BD35 og 55 thread
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic DMP-BD35 og 55 thread

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af karkov karkov skrev:

tror også det link er til us udgaven som er noget til 1.6, eu er stadig kun 1.2

http://panasonic.jp/support/global/cs/bd/download/bd55/bd55_ euro.html

Ja selvfølgelig, det tænkte jeg ikke lige på.

Til top
Svuppe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2009 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Svuppe Svuppe skrev:

Er der nogen, der rent faktisk har fået Live til at virke med BD35/55 ?

Min BD55 får fint tildelt netværksindstillinger af min router, og connection test passer også. Men prøver jeg BD-Live på Iron Man siger den, at netværket ikke er tilgængeligt. Nu har jeg så også lige prøvet Hancock, og her loader den noget og starter så en Sony menu op, men den er rungende tom, og den eneste mulighed er at vende tilbage til discens hovedmenu.

Nu kan jeg så svare selv, for endelig har jeg fundet løsningen på problemet. Det krævede også "kun" at få fat i udstyr til at logge alt netværkskommunikation til/fra min BD55'er, og samtidig logge hvad der skete på den anden side af min router. Først da jeg her til aften gjorde dette, og efterfølgende nærstuderede præcist hvad der skete, fandt jeg ud af hvad der var galt.

Uden at rode mig ud i alt for meget teknisk sludder, så er det kort fortalt DNS cachen i min D-Link router, der ikke er helt enig med Panasonic afspilleren om hvordan man reagerer når man prøver at lave et DNS opslag på en adresse, der ikke eksisterer.

LØSNINGEN: Ind i D-Link routeren og slå "DNS Relay" fra i netværksopsætningen. Denne funktionalitet hedder muligvis "DNS cache", "DNS forwarding" eller noget tilsvarende i andre mærker routere. Dernæst sluk og tænd Panasonic spillen, og alt virker perfekt.

Redigeret af Svuppe - 16-Januar-2009 kl. 21:31
Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu