recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMP-BD60 (kodefri) fra Laserdisken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic DMP-BD60 (kodefri) fra Laserdisken

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 02:29
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Der er nogle BD Disk der låser reg. kodning (i teorien), og derved gør det besværlig eller umulig at skifte reg. kode.

Har du rent faktisk hørt fra folk der har haft sådan nogle film, eller digter du bare en historie? Jeg har over 500 BD-skiver, og min afspiller er ikke blevet låst i det år jeg har brugt den.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 02:48
Har haft to BD film i min Oppo BDP-83 og her har jeg oplevet at det var umulige at skifte reg. kode, og da de blive fjernet så var der ingen problem, så for at være på den sikke siden, så råde jeg folk til ikke at havde en BD film i afspiller, når der skifte reg. kode.
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 00:37
Nå så kom den endelig hjem. Det tog sin tid fordi de opdagede at deres lager status ikke var helt som de havde regnet med.
Men regions skift er da heldig vis meget nemt på den og den afspiller også både A og B'ere til den store guld medalje med flot billede og lyd. Load tid er hip som hap i tid, den svinger en del alt efter hvilket titel det er som smides i, men om det kan forbedres ved en evt. firmware update ved jeg ikke, men skal testes på et eller andet tidspunkt.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af Aspagilus Aspagilus skrev:

[....] desuden har lige den Panasonic også nogle understyttelser på BD-R området der kommer "in handy" i fremtiden, da jeg også har en Plextor Blu-ray brænder.

Hvad er det for nogle features du tænker på vedr. BD-R ?
Til top
Circon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2005
Point: 299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 10:52
Jeg har nu også købt en pana bd60. Prisen var 1100 kr.Smile hos en panaforhandler, men den er ikke kodefri.
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af Aspagilus Aspagilus skrev:

[....] desuden har lige den Panasonic også nogle understyttelser på BD-R området der kommer "in handy" i fremtiden, da jeg også har en Plextor Blu-ray brænder.

Hvad er det for nogle features du tænker på vedr. BD-R ?

Først og fremmest selve supporten af BD-R for at den overhovedet kan læse dem og de forskellige typer af BD-R's der findes derude så man ikke står med nogle ubrugelige BD skiver.
Jeg havde også browset flere andre producenter igennem og det var noget videre broget med supporten, men her havde så den BD60'er fra Panasonic langt flest "Yes" med support på BD området og så at der lige er en her hjemme der så har den som regions fri trækker den så også et godt stykke op i at valget faldt på den.

Update: Sådan, nu er firmwaren også opdateret til v2.3 og det hjalp faktisk på load tiden og som lovet, så berørte det ikke den regions frie del af afspilleren.

Redigeret af Aspagilus - 19-Maj-2010 kl. 18:32
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu