|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() |
|
Har lige bestilt ved Godpris |
||
![]() |
||
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() |
|
[/QUOTE] Har lige bestilt ved Godpris [/QUOTE] En lille oplysning. Jeg købte en pana BD60 for 10 dage siden til 2062 kr. hos Cinemagic.dk men idag koster den 2262 kr. og det er da stadig en besparelse på 333 kr. i forhold til Godpris.dk 333 kr. er i besparelse er da også en slags penge. (synes jeg) |
||
![]() |
||
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() |
|
Med den forskel at Cinemagic ikke laver den kodefri... -og uden kodefri, kan jeg ikke bruge den... Men ellers havde Cinemagic været optimalt, ikke kun fordi de var billigere, men også fordi de kun ligger 5-6 km fra hvor jeg bor... Men sådan er det, så må jeg betale lidt ekstra, for at få det jeg vil have... |
||
![]() |
||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
|
fin anmeldelse, godt arbejde jeg skal vist have en BD60, men den skal også være kodefri på dvd-delen - godpris.dk har den jo til 2599 inkl. 1 film - er der andre der kan hamle op med det tilbud?? |
||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
||
![]() |
||
zibas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
|
Der er jo også av-connection http://www.av-connection.dk/?ML=882 |
||
Pioneer Hva' ellers ????
|
||
![]() |
||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
|
er den kodefri, fra av-connection, til de 2799 inkl. 2 film?
|
||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tror ikke de laver kodefri... Jeg har lige handlet tv ved dem (bor lokalt) Da jeg snakkede Blu-ray med dem (Panasonic og Oppo) nævnte de på intet tidspunkt at de lavede kodefri (-men spurgte dem ikke direkte...) Men du kan da altid smide en mail til dem... De svarer normalt inden for et par timer... Min Blu-ray fra God Pris er undervejs med posten og skulle gerne ankomme i dag |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Det er en fin pris men der er kun 3 film at vælge imellem |
||
![]() |
||
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() |
|
NB radio sælger BD60 til 2498,- hvor den er kodefri på dvddelen |
||
![]() |
||
Threepwood ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
|
Det blev nævnt i dette forum for en måneds tid siden, at prisen på BD60 og BD80 ville falde med 500kr. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59659& PN=4&TPN=1 Jeg synes da ikke at normalprisen for f.eks. BD60 er kravlet ned til ~2kkr endnu.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Ja, det var mig. Jeg fik en BD80 på forsikring, og ham i butikken sagde at de ville falde 500kr inden for kort tid. Det ser så bare ikke ud til at være sket endnu. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
1995kr for en BD60. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |