|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
![]() Sendt: 22-Marts-2009 kl. 10:18 |
Anmeldelse af Panasonic DMP-BD80: http://www.trustedreviews.com/home-cinema/review/2009/03/22/ Panasonic-DMP-BD80-Blu-ray-Player/p1
|
|
![]() |
|
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Det ser godt ud, men jeg venter stadig lige på nogle flere anmeldelser. |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Er det bare mig, eller ser den meget plastik-billig ud?
![]() Bliver spændende at se om den bliver ligeså populær som forgængerene! |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
Jeg syntes den ligner DMP-BD55 helt vildt, men om det er plastic agtigt er jo en smagssag Men designet af BD55 var (IMHO) også et stort skridt frem i forhold til BD50. |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
![]() |
|
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
Jeg forventer ikke andet end en BD55 med et nyt nummer om omdøbning af nogle smarte features :-) Men, jeg modtager min her inden for de næste par dage, forhåbentligt i morgen, så det bliver spændende. Så må vi se om den skal skiftes ud med OPPO når vi når så langt :-)
|
|
![]() |
|
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Det ser stadig fint ud. |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Hej,
Så er den bestilt - kun ca. 2600 :-) Mvh. Torben |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Hvis man køber den og tilslutter den til min Marantz med den analoge udgang, får man så 100% af de nye HD-lydformater?
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Du vil kun få analog lyd ud.
Mvh. Torben |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Er det ikke lige meget om signalet dekodes i blu-ray afspilleren eller i forstærkeren? Der er 7.1 analog ud, og hvis der er 7.1 analog ind i forstærkeren er det vel ens. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
det virker rigtig godt, men din Marantz skal helst have bass management på dens analog indgang. du får en noget bedre lyd med analog end med optisk eller coax, når du høre HD formaterne. man behøver ikke og bruge 7.1, 5.1 er lige så godt på analog. Men de som har 7.1 lyder bedre når de kan bruge alle højtaler, men kan alså fint bruges med et 5.1 sæt. Det er anderledes om man bruger HDMI eller analog. Redigeret af xcardman - 26-Juli-2009 kl. 22:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |