|
Panasonic DMR-BCT820 |
Besvar ![]() |
Side <1 108109110111> |
Forfatter | |||
osm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2005 Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har et B&O MX7000 (yes jeg er old school)
Pointen skulle være at jeg så ikke behøvedes en omformer fra HDMI til scart til fjernsynet men kunne kører over optageren. Er det indstillinger på optager eller fjernsyn du mener? Og hvor stiller man lige dem (hvis på optageren)? mvh/Ole |
|||
![]() |
|||
||
Ingen som kan forklare mig hvad jeg skal gøre for at kunne streame tv signaler fra BCT820 til mit philips tv (som godt kan afspille optagelser)?
Redigeret af osm - 14-Februar-2015 kl. 14:31 |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
||
Tror du bliver nødt til at være lidt mere konkret. Første trin er i al fald at få din BCT820 på nettet (LAN), hvis ikke du allerede har gjort det. |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
||
@azrael
Jeg er på samme net med begge enheder. Og jeg kan afspille det som ligger på HDD, men ikke live tv fra panasonic optager til mit philips tv. Jeg får bare en fejlmeddelelse om at filformatet ikke understøttes? Men jeg kan jo se optagelser. I manualen (og reklamerne) for panasonicen står at man kan streame live tv til andre fjernsyn? Meningen er at jeg så skulle kunne se tv via harddiskoptageren i mit soveværelse uden at skulle trække ledninger. |
|||
![]() |
|||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
||
Det er ikke lykkes mig at streame live TV fra min Panasonic BCT-820 til mit tv (i et andet værelse) eller min Android tablet. Hverken med Panasonics egen DIGA Player app eller med BubbleUpnP. Afspilning af færdiggjorte optagelser fungerer til gengæld fint via streaming tl mit Sony BRAVIA KDL-32W705B. Måske det kun fungerer til Panasonics egne TV? EDIT: Streaming fra BCT-820 til min Chromecast er ikke så relevant, da begge er koblet på samme TV, men det fungerer heller ikke - i hvert fald ikke med BubbleUpnP. Uden BubbleUpnP Server kørende, får jeg at vide at videoformatet ikke understøttes af Chromecast, og med BubbleUpnP Server, som kan transcode og remuxe, sker der enten det at min Chromecast hænger eller crasher, men det ser ud som noget der måske ville kunne virke med fremtidige versioner af Chromecast firmware eller BubbleUpnP Server. Redigeret af DrageMester - 15-Februar-2015 kl. 19:55 |
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
||
Min datter ser da live TV på hendes iPad fra min720'er via DIGA Player App'en
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
||
Når jeg vælger en live TV kanal i DIGA Player appen på min Samsung Galaxy Tab 3 8" (Android) får jeg en fejlmeddelelse om "Cannot connect" eller også hænger appen bare. Fra BubbleUpnP får jeg at vide "Cannot play video; no streaming URL available". Så det er no go for mig. |
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 654 |
||
Er der nogen der ved om man kan se recordet optagelser fra BCT940 på en BCT820 eller på en panasonic vt20 tv
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
||
Siden du spørger går jeg ud fra at du ikke har din 940'er tilsluttet til dit TV ? Men fra en 820'er burde du have adgang til din 940'er.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
På mit Panasonic WT50, kan jeg afspille fra begge mine BCT-720. Og den ene står i soveværelset. Så her fungerer det fint.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 654 |
||
Jeg har min 940 sat til tvet i soveværelset og 820 i stuen. Hvor finder man optagelserne fra 940 i 820 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
Function meny, network, Home Network (DLNA) Der skulle du kunne finde det.
Redigeret af Flemming Larsen - 16-Februar-2015 kl. 15:26 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 108109110111> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |