|
Panasonic DMR-BCT820 |
Besvar ![]() |
Side <1 109110111 |
Forfatter | |
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yes det funker bare. Tak for det
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
Super. Velbekomme.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
osm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2005 Status: Offline Point: 94 |
Tak til alle som har testet af.
Ser ud til at det kun er panasonic tv som bct820 kan streame livetv til, men ikke til andre mærker. Mvh/Ole |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
Hvordan får i btc til at streame en optagelse ud til en dnla klient ?
Jeg sidder med en btc740 |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Min p.t. foretrukne metode er at bruge BubbleUpnP på min Android tablet som controller. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
Ok har måske misforstået hvad i gør. Håbede at jeg kunne streame fra min bct til mit Samsung som har en dnla klient
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Det er netop det en controller som BubbleUpnP gør. Den lader dig vælge en eller flere medie filer fra en eller flere UpnP/DLNA servere som skal afspilles på en UpnP/DLNA renderer eller en Chromecast. Det er lidt som at have en meget avanceret fjernbetjening med indbygget playlist. Controlleren (f.eks. BubbleUpnP) streamer ikke indholdet, men fortæller renderen (f.eks. et TV) hvilken fil den skal hente fra hvilken server. Man kan typisk spille de samme filer ved at bruge fjernbetjeningen på renderen (f.eks. et TV), men brugerinterfacet til at finde det rigtige indhold er typisk langt ringere end ved at bruge en app som f.eks. BubbleUpnP. Man kan dog typisk ikke lave en playlist direkte fra renderen (f.eks. TV). |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
osm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2005 Status: Offline Point: 94 |
Lidt off topic ... Og så aligevel ikke.
Kan cromecast eller miracast spejle mobil eller ipad ligesom appel tv. For jeg kan godt se tv fra bct820 på ipad og iphone med diga player. Jeg kunne så spejle det op på tv'et. Lidt omstændigt måske, men så ville mit problem være løst. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 109110111 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |