|
Panasonic DMR-BCT820 |
Besvar ![]() |
Side <1234 111> |
Forfatter | |||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Recorderen kommer ikke til at betyde noget som helst, for dit antennesignal! Desuden har recorderens indbyggede tuner intet med din TV-kigning at gøre! Kun kvaliteten af det som optages...! Og det vil være digitalt bit-for-bit. M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
||
Tak for svaret. Jeg kan blot huske da jeg havde en Sony HRX 900 analog dvd-recorder, synes jeg at kunne fornemme, at der var et minimalt tab ved at tv-billedet blev lidt mørkere, når det gik gennem dvd-recorderen. Men det lader ikke til på baggrund af svarene at blive et problem ved denne recorder. Min hjemmeboende søn har en 1T 2.5" harddisk koblet til sit TV via indbygget HDD tilslutning. Kvalitetstabet ved optagelse contra live billede er her helt og aldeles ikke eksisterende eller i hvert fald ikke synligt. Af ovenstående svar, kan jeg forstå at det ikke vil blive ringere med hverken TV-kigning eller optagelser ved at man er tvunget til at vælge en ekstern løsning i form af en HDD-BD recorder? (mit tv undestøtter nemlig ikke HDD-tilkobling via USB). Så må jeg jo vist bare til lommerne når det rigtige tilbud kommer.
![]() Redigeret af buller1 - 08-November-2012 kl. 17:39 |
|||
![]() |
|||
2450 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
||
Ja. De skal hedde DMR-BCT (C for Cable) og ikke DMR-BST (S for Sattelit).
|
|||
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
|||
![]() |
|||
KlausJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
||
Når den er slukket, er der ur på. Når den er tændt, viser den kanalnummeret.
|
|||
Med venlig hilsen
Klaus Jensen |
|||
![]() |
|||
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
||
Køb et ur, der kan hænge på væggen ![]() Det er muligt, at der kommer et ur i displayet, hvis du slår energysave fra - men så skal du være opmærksom på, at apparatet bruger en del strøm, når det er i dvale. Til gengæld vil det starte hurtigere op, for det slukker ikke helt.
|
|||
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
|||
![]() |
|||
||
Nej, det er ikke rigtigt. Når min er slukket, vises der kun et lille rødt timer-/ur-ikon.
|
|||
Lurer rundt
|||
![]() |
|||
2450 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
||
Jeg har lige konsulteret manualen og har fundet løsningen!!
Under setup/display må den ikke stå til automatic, så er displayet sort, stil det til lyst eller mørkt så vises uret ved standby. Så - nu er jeg glad igen.
![]() Redigeret af 2450 - 08-November-2012 kl. 19:39 |
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
DMR-BWT800 HD Blu-ray Recorder / T og T2Du glemte antennefolket / BoxerDe venter på dyret....
|
|||
![]() |
|||
||
Cool.. Men jeg er nu godt tilfreds med, at mit display er mørkt ![]()
Kan de ikke allerede købes i UK? Eller er de inkompatible med det danske T-net?
|
|||
Lurer rundt
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 111> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |