recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT820
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT820

Besvar Besvar Side  <1234 111>
Forfatter
Besked
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af NitroBlast NitroBlast skrev:

Eneste forskel på 720 og 820 er størrelse på harddisk (720 kan rumme 75 timer HD!). 820 koster €100 mere, og for €100 kan man få en ekstern disk på 1TB, som man kan tilslutte til 720'eren, og så har man 500GB plads mere end 820'eren - til samme pris Wink

Jeg fandt min på ebay.de (forhandler allMedia). Gav 4900,- inkl. levering - bestilte tirsdag og fik den med posten idag Thumbs Up
 720
820
a=33111http://www.sinus24.de/Home_Entertainment/Player_und_Recorder/Blu-ray_Recorder/Panasonic_DMR-BCT820_schwarz_Blu-ray_Recorder_i157_65702_0.htm

er det denne, 595 og 676  euro ?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af buller1 buller1 skrev:

Jeg har et tv med et fantastisk godt billede og  har superb antenneforhold.
Min bekymring er, at hvis jeg køber denne Panasonic recorder, så skal antennesignalet jo først gå gennem recorderen og dernæst videre til mit TV.  Er tunerdelen så topkvalitet? Eller skal jeg påregne at ville miste en smule kvalitet på TV, billedet?

Recorderen kommer ikke til at betyde noget som helst, for dit antennesignal!
Desuden har recorderens indbyggede tuner intet med din TV-kigning at gøre! Kun kvaliteten af det som optages...! Og det vil være digitalt bit-for-bit.

M.v.h.
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2004
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af buller1 buller1 skrev:

Jeg har et tv med et fantastisk godt billede og  har superb antenneforhold.
Min bekymring er, at hvis jeg køber denne Panasonic recorder, så skal antennesignalet jo først gå gennem recorderen og dernæst videre til mit TV.  Er tunerdelen så topkvalitet? Eller skal jeg påregne at ville miste en smule kvalitet på TV, billedet?

Recorderen kommer ikke til at betyde noget som helst, for dit antennesignal!
Desuden har recorderens indbyggede tuner intet med din TV-kigning at gøre! Kun kvaliteten af det som optages...! Og det vil være digitalt bit-for-bit.

M.v.h.

Tak for svaret. Jeg kan blot huske da jeg havde en Sony HRX 900 analog dvd-recorder, synes jeg at kunne fornemme, at der var et minimalt tab ved at tv-billedet blev lidt mørkere, når det gik gennem dvd-recorderen. Men det lader ikke til på baggrund af svarene at blive et problem ved denne recorder. 
Min hjemmeboende søn har en 1T 2.5" harddisk koblet til sit TV  via indbygget HDD tilslutning.
Kvalitetstabet ved optagelse contra live billede er her helt og aldeles ikke eksisterende eller i hvert fald ikke synligt. 
Af ovenstående svar, kan jeg forstå at det ikke vil blive ringere med hverken TV-kigning eller optagelser ved at man er tvunget til at vælge en ekstern løsning i form af en HDD-BD recorder? (mit tv undestøtter nemlig ikke HDD-tilkobling via USB).
Så må jeg jo vist bare til lommerne når det rigtige tilbud kommer.  Big smile

Redigeret af buller1 - 08-November-2012 kl. 17:39
Til top
2450 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2012
Sted: Danmark
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2450 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 18:40
Clap Jeg har i dag modtaget min Panasonic DMR-BCT820EG fra en tysk webbutik. Jeg har ventet i lang tid på levering fra en dansk webbutik med mange deadline's og opgav derfor.
Indtil videre virker den perfekt - har Yousee.
Der én ting der irriterer mig - der er ikke ur i displayet?? Er der andre der har fået det frem??

Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 19:12

720
820
a=33111http://www.sinus24.de/Home_Entertainment/Player_und_Recorder/Blu-ray_Recorder/Panasonic_DMR-BCT820_schwarz_Blu-ray_Recorder_i157_65702_0.htm

Ja. De skal hedde DMR-BCT (C for Cable) og ikke DMR-BST (S for Sattelit).
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
KlausJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2004
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af 2450 2450 skrev:

der er ikke ur i displayet??
Når den er slukket, er der ur på. Når den er tændt, viser den kanalnummeret.
Med venlig hilsen

Klaus Jensen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 19:20

Clap Jeg har i dag modtaget min Panasonic DMR-BCT820EG fra en tysk webbutik. Jeg har ventet i lang tid på levering fra en dansk webbutik med mange deadline's og opgav derfor.
Indtil videre virker den perfekt - har Yousee.
Der én ting der irriterer mig - der er ikke ur i displayet?? Er der andre der har fået det frem??

Køb et ur, der kan hænge på væggen Wink

Det er muligt, at der kommer et ur i displayet, hvis du slår energysave fra - men så skal du være opmærksom på, at apparatet bruger en del strøm, når det er i dvale. Til gengæld vil det starte hurtigere op, for det slukker ikke helt.
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af KlausJ KlausJ skrev:

der er ikke ur i displayet??
Når den er slukket, er der ur på. Når den er tændt, viser den kanalnummeret.

Nej, det er ikke rigtigt. Når min er slukket, vises der kun et lille rødt timer-/ur-ikon.
Lurer rundt
Til top
2450 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2012
Sted: Danmark
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2450 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 19:33
Jeg har lige konsulteret manualen og har fundet løsningen!!
Under setup/display må den ikke stå til automatic, så er displayet sort, stil det til lyst eller mørkt så vises uret ved standby.
Så - nu er jeg glad igen. Wink

Redigeret af 2450 - 08-November-2012 kl. 19:39
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 19:49

720
820

Ja. De skal hedde DMR-BCT (C for Cable) og ikke DMR-BST (S for Sattelit).

DMR-BWT800 HD Blu-ray Recorder / T og T2

Du glemte antennefolket / Boxer
De venter på dyret....
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 19:51

Under setup/display må den ikke stå til automatic, så er displayet sort, stil det til lyst eller mørkt så vises uret ved standby.

Cool.. Men jeg er nu godt tilfreds med, at mit display er mørkt Wink

DMR-BWT800 HD Blu-ray Recorder / T og T2

De venter på dyret....

Kan de ikke allerede købes i UK? Eller er de inkompatible med det danske T-net?
Lurer rundt
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 20:06

Cool.. Men jeg er nu godt tilfreds med, at mit display er mørkt Wink

DMR-BWT820 HD Blu-ray Recorder / T og T2

De venter på dyret....

Kan de ikke allerede købes i UK? Eller er de inkompatible med det danske T-net?
Jeg er i tvivl om den hedder BWT 800 eller BWT 820
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 111>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu