|
Panasonic DMR-BCT820 |
Besvar ![]() |
Side <12345 111> |
Forfatter | |||
KlausJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jo, det er rigtigt. Den står henne på hylden og hvis jeg ikke tager meget fejl, så er de 4 tal, der står på displayet og viser det samme som uret på mit telefon altså et ur ;-)
|
|||
Med venlig hilsen
Klaus Jensen |
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
||
Helt VILDT så sløve den danske pana importør er, når denne fine maskine findes med C tuner og snildt kan konkurre med Samsung og LG!
|
|||
![]() |
|||
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
||
Du har ret. Det er bare noget, der skal indstilles, som det beskrives ovenfor ![]() Men out-of-box og med energysave slået til, så vises uret ikke.
|
|||
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
|||
![]() |
|||
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
||
Den kan ikke tage kampen op med Samsung og LG, fordi Hr. og Fru DK ikke vil give omkring 6000,- for en optager med brænder, når de kan få en med lignende specifikationer til under det halve uden brænder. Jeg tvivler på, at BCT'erne nogensinde lanceres via en dansk importør (parallel-import måske). Det kan også være ligemeget, for den, man køber i tyskland, er identisk med den, man ville kunne få i DK, og tysk service er (via EU-lov) identisk med den, man får i DK.
|
|||
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
|||
![]() |
|||
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
||
Før i tiden 'gav' man gerne 8-10 af de tunge klik for en VHS eller en superVHS optager, hvis man fx. ville ha' stereo med i maskinen. Jeg erindrer desuden at have betalt 17 kkr. for et 34" billedrørsfjernsyn i 90'erne og 18 kkr. for et af de tidlige fladskærmsfjernsyn med analog modtagerteknologi. Alle disse klenodier kan i dag bedst betragtes som miljøfarligt affald og tjener bedst sit formål som retrobrevpressere i mangel på bedre anvendelser. Så at øffe om at "Hr. og Fr. DK ikke vel betale for deres underholdningsisenkram er noget vrøvl. Jeg vil da langt hellere snitte 10 kkr af bankbogen for et stykke lækkert isenkram jeg får glæde af dagligt, end jeg ville kaste en tilsvarende sum efter en fiks havetraktor eller et sæt alu-/brianvalser til bilen. |
|||
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|||
![]() |
|||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
||
Har lige et spørgsmål, som jeg ønsker afklaret.
I anbefaler og skriver ofte "Husk at købe DMR-BCT820 modellen".
Så opstår min tvivl:
F.eks. de tyske kanaler er jo ikke kodede eller skal jeg tænke i andre baner og i så fald hvilke?
Men den lyder faktisk interessant denne DMR-BCT820.
|
|||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
Den kan ikke tage kampen op med Samsung og LG,
Du tager helt fejl
!. De 2 du nævner er smæk fyldt med problemer, LÆS TRÅDENE, måske ? penge ud af vinduet
![]() 2. Kvalitet koster, og her taler vi kvalitet, læs de mange fine danske/tyske test og anbefalinger
Her er der endelig en optager der kan noget.
3. Kan købes til kr. 4600, for 720 og kr. 5100.- for 920 med S og C tunere i Tyskland, leveret i DK
T tuner uvist ( UK findes de nu)
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg er ikke 100%, men jeg vil bestemt mene, at hvis du modtager via parabol (sattellit), så skal du kigge på en DMR-BST*20, da denne har sattelit-tuner(e) indbygget fremfor kabel-tunere, som du så ikke kan bruge til noget.
|
|||
Lurer rundt
|||
![]() |
|||
||
Kavi & E.Larsen: Når Hr. og Fru DK står i butikken, så kigger de på tal og features, samt lytter til sælgeren. Det er (trods alt) kun en lille skare af feinschmeckere, der rent faktisk sætter sig ind i tingene, og derfor vælger kvalitet fremfor pris. Derfor vil jeg mene, at hvis en butik førte 3 recoredere med samme kapacitet; en LG til 3000,-, en Samsung til 3500,- og en Panasonic til 6000,- så vil salget af Pana være forsvindende lille.
|
|||
Lurer rundt
|||
![]() |
|||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
||
Den der sælges i England har godt nok DVB-T2 tuner, men den har IKKE et CI (ej heller CI+) slot. Den kan kun bruges til Free-To-Air kanaler. Så du kan ikke se Boxer kanalerne. (England har ikke betalingskanaler på DVB-T). J |
|||
![]() |
|||
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
||
Jeg er bestemt ikke "feinschmecker", og jeg mener bestemt ikke du har ret. Valget af maskine hænger nok mere på formålet med den end prisen. Rigtigt mange(af dem jeg kender) vægter muligheden for at exportere det optagne på skiver højt, hvilket reducerer brugsværdien, af dem uden brænder, til en brøkdel. Og 6 kkr. i vore dage er ingen penge........ kan maskinen holde 5 år, så er det en 'hund' om måneden........... holder den længere, så er det endnu billigere pr måned.
Jeg tror ikke, at engelske menuer er et 'issue' når der vælges maskine. Det ville det derimod være, hvis den ikke kunne vise danske særbogstaver i undertekster fx. En nordisk lancering ville betyde, at den bla. ville optræde på pana's danske hjemmeside, hvilket jo ikke ville være så tosset. Imidlertid er det kun modellerne til kabel og satellit, der er kompatible med det danske marked. Modtager du via antenne, så vil/kan pana ikke tilbyde en maskine med brænder............. så jo, en nordisk lancering VIL der være grundlag for det ud fra et simpelt omsætnings-/profithensyn.. |
|||
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Redigeret af Kampus - 08-November-2012 kl. 22:23 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 111> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |