recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT83ENS blu'ray optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT83ENS blu'ray optager

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 21:24
Hej igen.
Jeg bestilte en Panasonic DMR-BCT835 fra denne her side cinemagic.dk i onsdags kl.23:52 og kunne hente den på Kai dige Bach tanken i Herlev fredag.
Det må jeg side er hurtig levering.
Det er en fed maskine som kan det man har brug for og lidt mere.
Fedt med Remote recording.
Det er så lidt skidt at guiden ikke kan vise en kanal ad gangen som Panasonic tv kan.
Jeg vil så sige mange tak for den Info om denne her maskine, tak for det.
mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 21:13
Jeg havde sådan set også bestilt Panasonic DMR-BCT83 og har testet den.

Ingen Remote recording som i sagde.

Det er så underligt at menu ikke kan stilles til dansk.

Der er en label bag på maskinen hvor der står importøren af maskinen og det er den samme som på 835 modellen, en tysk importør.

83 modellen bliver leveret tilbage igen.

Nogen der ved hvorfor Remote recording ikke er på de nordiske modeller, er det noget med retigheder som det plejer at være.

Redigeret af kimila - 02-April-2014 kl. 22:44
mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 20:39
Har lige fået en forklaring på hvorfor Remote recording ikke findes på 73 og 83 modellerne.

The BCT83 does not currently support this function due to limits in the agreements with EPG providers in the Nordics. Panasonic Nordic is requesting the implementation of this function in coming generations of BD recorders and is investigating whether it is possible to implement this function on existing products. At this stage we would not be able to offer any assurances on when or if this may be implemented.
There might be a possibility to try remote recording function by resetting the BCT83 and choosing Germany in the country selection. Unfortunately, as this is not an intended function of this unit, we cannot offer any assurances as to whether this enable the desired function and if attempted then you will lose the dedicated Nordic Services, such as SF Anytime.

Venlig Hilsen,
Kundeservice
Panasonic Danmark
mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 20:41
Jeg vil lige indskyde at jeg tror man er ligeglad med SF anytime.
mvh

kimila
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 21:07

Angående DK menu. Så har Panasonic hvist aldrig haft en sådan på deres Recordere. I det store hele er det da nok også underordnet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu