recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BW500 blu-ray recorder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic DMR-BW500 blu-ray recorder

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 11:18

her er et link, til lidt mere om denne spændende maskine.

http://www.flatpanels.dk/ifa2008.php?subaction=showfull& id=1220308916

den måtte gerne komme igår.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 3730
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 11:46

Den ser jo dejlig ud!

Så skal den bare kunne bitstreame samtlige lydformater..

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 11:52

det er jo så desværre ikke en profile 2.0, men man ved jo ikke, om de når at lave om på det inden den udkommer her.

og så måtte den jo gerne have, alle lydformater indbygget. men den ser ret lækker ud.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 11:55

Det er fanme svært at hoppe på blu-ray vognen!!

Så kommer pioneer med nogle lækre modeller, så går der nogle måneder, så kommer recorderne, osv osv.

Ved godt at sådan er det med alt hardware, men det er sq surt med specielt dette, for det ser ud til at der sker noget nyt hele tiden da det jo et et forholdvis "nyt" stykke hardware.

Måske man bare skulle købe den billigste pt, og så købe en ordentlig satan når recorderne kommer. Medmindre de er dårligere end de alm. afspillerer mht lyd og billede.

Redigeret af furious jt - 03-September-2008 kl. 11:57
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 12:00

ja, det er ikke nemt, når det går så stærkt.

men jeg er glad for at jeg har en rigtig god maskine. for den kan nok holde til, recorderne kommer på gaden. men så skal den også skiftes, når de kommer. 

dem har jeg ventet på et stykke tid.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Det er fanme svært at hoppe på blu-ray vognen!!

Så kommer pioneer med nogle lækre modeller, så går der nogle måneder, så kommer recorderne, osv osv.

Ved godt at sådan er det med alt hardware, men det er sq surt med specielt dette, for det ser ud til at der sker noget nyt hele tiden da det jo et et forholdvis "nyt" stykke hardware.

Måske man bare skulle købe den billigste pt, og så købe en ordentlig satan når recorderne kommer. Medmindre de er dårligere end de alm. afspillerer mht lyd og billede.

Jamen det er meget enkelt. Køb en BD30 eller PS3 alt efter om du har dekodning i recieveren. Så er du kommet rigtigt godt igang med blu-ray.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 12:41

Kampus: Tro mig, jeg har været tæt på at købe en ps3 mange gange, men jeg bryder mig ikke om at gøre noget halvhjertet og vil derfor gerne have en af de nye pioneer afspillere, eller den nye pana bd55 alt efter hvilken er bedst.  Dermed ikke sagt at ps3 ikke er en god afspiller, for det ved jeg den er. Det vil bare være bedre for mig med en af de 2 andre.

Men så er der jo den med de recordere som kommer engang.

Kommer de først i 2010, så overlever jeg nok at smide 6.000kr for en afspiller nu og så igen i 2010, men ikke hvis de kommer næste år.

Redigeret af furious jt - 03-September-2008 kl. 12:42
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 12:55

ja, det er næsten det værste ved det hele. at man ikke aner hvornår den udkommer.

det ville være så dejligt nemt.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2005
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Kampus: Tro mig, jeg har været tæt på at købe en ps3 mange gange, men jeg bryder mig ikke om at gøre noget halvhjertet og vil derfor gerne have en af de nye pioneer afspillere, eller den nye pana bd55 alt efter hvilken er bedst.  Dermed ikke sagt at ps3 ikke er en god afspiller, for det ved jeg den er. Det vil bare være bedre for mig med en af de 2 andre.

Men så er der jo den med de recordere som kommer engang.

Kommer de først i 2010, så overlever jeg nok at smide 6.000kr for en afspiller nu og så igen i 2010, men ikke hvis de kommer næste år.

Det kan godt være at du skal slå kold vand i blod mht. en Pioneer BD afspiller… Pioneer er vidst også i gang med en Blu Ray rekorder:

Pioneer, maker of the famed KURO-brand plasma TV's, plans to have Blu-ray recorders on Japanese shelves before this year's holiday shopping season followed by overseas launches hopefully early next year. Pioneer will team up with Sharp Electronics, a big stakeholder in Pioneer and already an experienced maker of Blu-ray recorders. No prices or details regarding the new model or models have been released, but being from Pioneer we expect something impressive ().

Blu-ray recorders are a big business in Japan. According to the Fuji Chimera Research Institute, demand for Blu-ray recorders in Japan is expected to be 3.6 million units in 2012, 18 times that of today.

Via Reuters

Jeg bestilte en LX61D for en måned siden til at erstatte mit Pana EH65 men aflyst ordre fordi jeg havde på fornemmelse af at det ikke ku være alt for langt tid før Blu Ray/HDD rekorder var på marked. Jeg kan sagtens liv med mit Panasonic indtil den tid!

Der er en anden tråd med ”Fremtids DVD/HDD rekorder” og jeg tror at det er Blu Ray/HDD rekorder.

Jeg kan liv med mit PS3 til BD indtil det Blu Ray rekorder kommer på marked Selvom den larmer en del.

Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 10:20

Oprindeligt skrevet af Rob801 Rob801 skrev:

Det kan godt være at du skal slå kold vand i blod mht. en Pioneer BD afspiller… Pioneer er vidst også i gang med en Blu Ray rekorder:

Pioneer, maker of the famed KURO-brand plasma TV's, plans to have Blu-ray recorders on Japanese shelves before this year's holiday shopping season followed by overseas launches hopefully early next year. Pioneer will team up with Sharp Electronics, a big stakeholder in Pioneer and already an experienced maker of Blu-ray recorders. No prices or details regarding the new model or models have been released, but being from Pioneer we expect something impressive ().

Blu-ray recorders are a big business in Japan. According to the Fuji Chimera Research Institute, demand for Blu-ray recorders in Japan is expected to be 3.6 million units in 2012, 18 times that of today.

Via Reuters

Jeg bestilte en LX61D for en måned siden til at erstatte mit Pana EH65 men aflyst ordre fordi jeg havde på fornemmelse af at det ikke ku være alt for langt tid før Blu Ray/HDD rekorder var på marked. Jeg kan sagtens liv med mit Panasonic indtil den tid!

Der er en anden tråd med ”Fremtids DVD/HDD rekorder” og jeg tror at det er Blu Ray/HDD rekorder.

Jeg kan liv med mit PS3 til BD indtil det Blu Ray rekorder kommer på marked Selvom den larmer en del.

og der var heller ikke nogen ca. dato eller pris på den?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2005
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rob801 Rob801 skrev:

Via Reuters

og der var heller ikke nogen ca. dato eller pris på den?

Nej...ikke andet end hvad der er skrivet:

Pioneer, maker of the famed KURO-brand plasma TV's, plans to have Blu-ray recorders on Japanese shelves before this year's holiday shopping season followed by overseas launches hopefully early next year.

key word "hopefully".

Jeg tror at det vil går stærkt når Panasonics BD rekorder er allerede på marked (kan ikke forstår hvorfor nogen tror det vil først kom til Danmark i 2010 når den kan købes nu i Australien, og den er vist frem på en europæisk messe).

Mht. pris... Jeg vil gæt på (op til) mellem 8000-10000kr når deres top DVD rekorder med 500gb hdd koster ca 7000 i dag.

Redigeret af Rob801 - 04-September-2008 kl. 13:53
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 12:23

ok.

jeg må væbne mig med tålmodighed.

jeg synes også, det lyder underligt hvis panasonic´s først skulle komme i 2010.

Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu