|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|
- eller Sagem HD boks /Lars |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
eller pana plasma. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|
Hej Flemming,
Så længe du alligevel kun bruger en Scart tilsluttet set-top modtager, er der ikke noget problem. Du burde fint kunne optage både fra Scart og Video-kamera på den franske model - samt afspille Blu-ray. Jeg går også ud fra at du med den indbyggede tuner vil kunne modtage de nuværende SD (MPEG2) DVB-T kanaler og optage fra dem. Jeg er mere i tvivl om du på noget tidspunkt vil få glæde af den indbyggede HD mulighed i DVB-T tuneren - da man muligvis skal bruge CA modul til at modtage HD kanalerne fra Boxer (og optageren angiveligt ikke har CI kortplads). /Lars |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
jamen så har den bare det jeg skal bruge. og så går der jo kun et par år bagefter, og så får man dem smidt i nakken herhjemme. så kan jeg købe en af dem som har det hele.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
|
Lidt opdatering http://www.electricpig.co.uk/2009/04/14/panasonic-dmr-bs850- price-and-date-confirmed/ Hvis prisen er korrekt, så er det under 9000kr for en maskine som kan næsten alt (ok...ikke små penge men alligevel...)! Jeg vil helst ha en Pioneer pga. mit TV og kommende receiver MEN… Hvis dette her ikke presser Pioneer til at kommer med noget snart (i år til det europæiske marked), så kunne jeg være meget fristet til at købe en Panasonic (også hvis Pioneer kommer til at koster meget mere end 9-10000kr)! Redigeret af Rob801 - 30-April-2009 kl. 15:10 |
||
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
||
![]() |
||
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
|
Forskellen ift. BW500 er at den er profil 2.0, DivX kompatibel, og har VIErA Cast ("The new Panasonic VIErA Cast allows you to access popular sites YouTube and Picasa utilising your Blu-ray Recorder"). |
||
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |