recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-E100 ibrugtagning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic DMR-E100 ibrugtagning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic DMR-E100 ibrugtagning
    Sendt: 28-November-2003 kl. 15:35

Hej Alle

Fjernbetjeningen er godt for hovedparten plastic, men den er beklædt med aluminium på oversiden, og den er svagt tungere end f.eks. den medfølgende til Pioneer.

Metallet virker en anelse køligt, når fjernbetjeningen hviler i hånden. Giver på en måde en ekstra fornemmelse af kvalitet.

  /Lars

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2003 kl. 14:34

Hej Alle

Første ibrugtagning gik meget nemt og smertefrit. I med antenne, 220V og scart-kabel. Tænd, vælg land, og indstillingen af kanaler foregår helt automatisk.

Nu er det lidt for tidligt at generalisere, men billedet igennem tuneren på Panasonic'en er umiddelbart lidt pænere end fra Pioneer, og Panasonic'ens blæser er umiddelbart lidt mere støjsvag end Pioneers. Nu har jeg imellemtiden vænnet mig til lyden fra Pioneeren, og hører den næsten ikke mere, men Panasonic'en virker endnu mere lydsvag.

Panasonics fjernbetjening er mindre retningsbestemt end Pioneers. Hvor Pioneers skal pege direkte på apparatet, så behøver Panasonic blot pege nogenlunde mod apparatet. Men det er set bedre.

  /Lars

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu