|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rudolf ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 24-Januar-2006 kl. 23:05 |
Hej jeg overvejer at anskaffe en Panasonic DMR-EH 60 EG, men jeg har set i en test at den har et meget stort strømforbrug i standby (prisen for at have en meget lav respond tid). Mit spørgsmål er så om man kan slukke den ved kontakten uden at miste indstillingerne (ur, TV-kanaler osv.) ? |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Et "meget stort" strømforbrug, det vil jeg nu ikke kalde det. Man kan selvfølgelig slukke helt på kontakten, men man kan også ændre det i flere trin inde i indstillingerne, f.eks. så at uret (Display'et) er slukket, når den står "Standby". Jeg kan iøvrigt love dig en lækker maskine, der "næsten" er lydløs, og med en fantastisk billedkvalitet. Desværre har den ikke danske menu'er på TV-skærmen, og den danske manual er lidt tynd. Den svenske er god og den engelske er perfekt. Nå men, held og lykke med dit valg.
Redigeret af Pokerface |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
rudolf ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hej Frede (Pokerface) tak for dit meget fyldestgørende svar, det er en fantastisk hjælp når man er nybegynder og gerne vil sætte sig ordentligt ind i tingene. Mvh. Rudolf
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Jamen det er skam da okay. Håber du blev klogere. Men nogle (mange herinde) tror, at "HDD-recordere" skal staves sådan: "Sony" |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Hej jeg har nu besluttet mig for at købe en Panasonic DMR-EH60, jeg har ved dvdpriser.dk fundet den til 4.099,- hos et firma der hedder Digital4All.dk LTD, er der nogen der har erfaring med dette firma eller er der nogen der har set et bedre tilbud ? Mvh. Rudolf
|
|
![]() |
|
jokerhot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Du kan rolig anskaffe en panasonic DMR- EH60EG. Jeg har selv sådan en i min stue, og jeg er meget tilfreds med den. Har set den hos Elgiganten til 4000 kr. |
|
![]() |
|
Bullwinkle ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Det er rigtigt at den kan købes hos Elgiganten for kun 3999 kr. husk at de har 30 dages fuld returret, så det kan ikke gå helt galt. Jeg afleverede min, da den var alt for kritisk med DVD skiver, måtte ofte ægre mig over at den ikke kunne læse skiver uden at lave tydelige pixelfejl under afspilning. |
|
JVC MH-300
Nintendo Wii Xbox Sony PS3 80 GB Panasonic 42" Full HD Plasma Samsung HD selector |
|
![]() |
|
![]() |
Hej dette tilbud hos Elgiganten eksisterer desværre ikke længere, så andre forslag er velkomne. Mvh. Rudolf |
|
![]() |
|
Bullwinkle ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Mit forslag måtte være at købe Pioneer 630, eller Sony 910, men det var vel ikke det du var ude efter
![]() |
|
JVC MH-300
Nintendo Wii Xbox Sony PS3 80 GB Panasonic 42" Full HD Plasma Samsung HD selector |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Prøv http://www.godpris.dk. Michael er altid en mand for en god handel. Jeg har købt min der og har fået en gennemført god betjening. Mvh Kurt |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Jeg tor ikke du kan finde Pana'en billigere, det er som om prisen på den, er på vej opad igen, nu da udsalget så småt ebber ud igen. Nå men hva', sådan er det jo.. Kvalitet koster jo penge. Og jeg vil håbe du bliver ligeså glad for din, som jeg er for min, det kører bare uden problemer. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
Zorbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hej! Et lille tip! Find den billigste pris - evt. på nettet for den recorder, du ønsker, print prisen ud - med dato og tag den med i Elgiganten, så kan du få varen til samme pris. M.v.h. Zorbas. |
|
Zorbas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |