recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic EH65 og B&O MX 7000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic EH65 og B&O MX 7000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
osm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Juni-2005
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic EH65 og B&O MX 7000
    Sendt: 17-Juli-2006 kl. 10:47

Hurra så fik jeg min PanaTongue

Indtil nu posistiv.

Dog en lille irirterende ting som jeg håber nogle kunne hjælpe med:
Når jeg står i DVD mode på MX7000 og har lagt optagelser ind på Panasonicen og trykker på "program" tast for at vende tilbage til billedet (evt for at se en film fra DVD) så springer reagerer MX7000 ved at hoppe over på TV. Hvis jeg  så skal se en film skal jeg igen trykke på "DVD" på MX7000.
Det sker også hvis jeg fra optage programmering vil ud over på en anden kanal (via panasonic).

Nogen som kan give en forklaring. Ikke for teknisk - jeg er en af dem som først for et år siden fandt ud af hvad scart er for nogetEmbarrassed

mvh

Ole

Til top
osm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 13:30

INgen som har oplevet noget lignende

Ole

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 18:18

Når Recorderen er tilsluttet via Scart, så skulle TV automatisk skifte til AV når der trykkes "PLAY". Du er ikke den eneste der har problemer når der tilsluttes "fremmede" produkter til B&O.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
osm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 09:28

TV skifter som du siger når der trykkes play. Og her kann jeg se logikken i at TV "hopper tilbage" når DVD stopper/slukes.

Jeg troede blot at når jeg nu definerede DVD som indput til TV at så blev den der selv om jeg var færdig med at programmerer den.

Ole

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu