recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic fladskærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasperkopping Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic fladskærm
    Sendt: 29-December-2005 kl. 13:09
Nogen der har erfaringer med Panasonics TH-42 PA 50?

Jeg er ude efter en plasma skærm til omkring 15.000 - 17.000 kr og har set dette TV på tilbud. Jeg overvejer (som skrevet i et andet emne) også Alfaviews nuværende tilbud på en skærm til 16.999, som på papiret har bedre specifikationer, men ikke har fået særligt rosende ord herinde...

Lad høre
Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2005 kl. 13:22

Hej.

Jeg har TH-42 PA 50 modellen. Har haft den i 4 måneder, og er MEGET glad for den. Det eneste den mangler er digital billed indgang. Køre DVD over komponent indgang.

Synes billedet fra den indbyggede tuner er super, faktisk så godt at jeg overvejer at skilde mig af med min selector.

m.v.h.

 

Til top
kasperkopping Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2005 kl. 13:26
Nu er jeg ikke den skarpeste hvad dens slags udtryk angår.... Komponent? Altså scart eller hva?
Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2005 kl. 13:31

 

nææ, komponent er 3 enkelt kabler kun til billed. Mine recordere er koblet på via scart.

 

Til top
kasperkopping Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2005 kl. 13:38
Og så endnu et spørgsmål.... Hvad betyder det, at det IKKE er HD ready? Vil jeg så være ude og skide i 2009 når alt formentlig overgår til digital fjernsyn eller hvordan? En eller anden skrev herinde, at det ikke betød noget om det var HD-ready når vi alligevel var nede i denne prisklasse

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2005 kl. 13:44

Det betyder at der køre i "lav" opløsning, det kan man så også se på prisen. Panasonic modellen der kaldes HD ready koster 10-12000 mere.

Jeg købte det alligevel p.g.a. prisen, og fordi HD standarden i Europa ikke er fastsat endnu! Hvordan skal man så kunne købe TV efter den. Om et par år eller 4 ser det sikkert anderledes ud, og så skal der sikkert skiftes igen

Har ikke fortrudt købet et sekund.

m.v.h.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu