|
Panasonic G20 genstarter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hvass ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2011 kl. 09:23 |
Hej.
Vi har fået et problem med vores Panasonic P42G20. Det begyndte i går aftes at slukke og tænde af sig selv. TV'et kan være tændt i ca. 20 - 30 sek, så slukker det og tænder med det samme igen. Er der andre der har oplevet dette, eller ved hvad der kan være galt? Ellers må jeg jo have fat i Expert Ballerrup. Det er købt gennem et fælles køb her på recordere.dk den 07.03.2010 Mvh. Søren Hvass Redigeret af hvass - 02-Maj-2011 kl. 09:23 |
|
![]() |
|
hvass ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det viste sig at være den harddisk jeg har på USB porten. Når disken ikke sidder på, så er der heller ikke nogen problemer med G20'eren.
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
Hej
Faldt lige over dit indlæg, jeg søgte på nettet da mit G20 laver samme stunt, kører det stadig fint ? |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Hej
Mit TV fungere helt fint og har fungeret fint lige siden - på nær da disk nummer 2 stod af, der udførte den samme stunt.
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
Hej igen
Tak for respons, efter jeg har skiftet harddisk køre mit tv også igen :-) Vh. Per |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |