recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic G20 genstarter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic G20 genstarter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hvass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hvass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic G20 genstarter
    Sendt: 02-Maj-2011 kl. 09:23
Hej.

Vi har fået et problem med vores Panasonic P42G20. Det begyndte i går aftes at slukke og tænde af sig selv. TV'et kan være tændt i ca. 20 - 30 sek, så slukker det og tænder med det samme igen.

Er der andre der har oplevet dette, eller ved hvad der kan være galt?

Ellers må jeg jo have fat i Expert Ballerrup. Det er købt gennem et fælles køb her på recordere.dk den 07.03.2010

Mvh.

Søren Hvass

Redigeret af hvass - 02-Maj-2011 kl. 09:23
Til top
hvass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hvass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2011 kl. 16:54
Det viste sig at være den harddisk jeg har på USB porten. Når disken ikke sidder på, så er der heller ikke nogen problemer med G20'eren.
Til top
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Røntved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 23:32
Hej

Faldt lige over dit indlæg, jeg søgte på nettet da mit G20 laver samme stunt, kører det stadig fint ? 
Mvh. Per Røntved

Til top
hvass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hvass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 17:53
Hej

Mit TV fungere helt fint og har fungeret fint lige siden - på nær da disk nummer 2 stod af, der udførte den samme stunt. 
Til top
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Røntved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 18:43
Hej igen

Tak for respons, efter jeg har skiftet harddisk køre mit tv også igen :-)

Vh. Per
Mvh. Per Røntved

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu