recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic G20 modellerne skifter pris ned/op
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic G20 modellerne skifter pris ned/op

Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

En ting det dog er vigtigt at fremhæve, og som Jens også omtalte, er at det er Fælleskøbs skyld at der nu er udbrudt priskrig på de nye Panasonic TV.

Havde Fælleskøb ikke udbudt de nye Panasonic TV til den lave pris, havde alle de øvrige forhandleres priser ligget højere nu.

Ingen nyhed. Det samme gjorde sig gældende for 3 år siden med PX70. Eller for 4 år siden da jeg købte min recorder.

Fælleskøb virker bare!
Kuro
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Tja, hvad skal man sige, nu har HIFI Klubben hævet prisen for en 42G20 til 8.275 kr (for medlemmer).Ouch

<DIV =frontline>Fælleskøb af Panasonic plasma G20 og X20 er slut. bare en tanke uden bevis

Så er det da godt at andre er mere fornuftige
laveste pris hidtil

http://www.danskdatasalg.dk/?vare=1515636

kr. 7366---leveret
E.L.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Tja, hvad skal man sige, nu har HIFI Klubben hævet prisen for en 42G20 til 8.275 kr (for medlemmer).Ouch

<DIV =frontline>Fælleskøb af Panasonic plasma G20 og X20 er slut. bare en tanke uden bevis

Så er det da godt at andre er mere fornuftige
laveste pris hidtil

http://www.danskdatasalg.dk/?vare=1515636

kr. 7366---leveret

7366 kr.???? Confused Det er altså et absurd tal at kigge på. Hvad blev der af op- og nedrunding? Det ligner slutregningen efter en glad dag på et kræmmermarked eller check-out hos Amazon.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Så er det da godt at andre er mere fornuftige laveste pris hidtil http://www.danskdatasalg.dk/?vare=1515636 kr. 7366---leveret

7366 kr.???? Confused Det er altså et absurd tal at kigge på. Hvad blev der af op- og nedrunding? Det ligner slutregningen efter en glad dag på et kræmmermarked eller check-out hos Amazon.

7366 kr.???? Det er altså et absurd tal at kigge på. Hvad blev der af op- og nedrunding? Det ligner slutregningen efter en glad dag på et kræmmermarked eller check-out hos Amazon.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.

Vil du venligt uddybe dette
Hvad f har jeg gjort forkert ?? er der noget jeg har overset ?

Jo, prisen er forkert kr 7364,- incl. levering
eller måske kr. 7300+ fragt

er du nu mere tilfreds ?
E.L.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 20:17

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Så er det da godt at andre er mere fornuftige laveste pris hidtil http://www.danskdatasalg.dk/?vare=1515636 kr. 7366---leveret

7366 kr.???? Det er altså et absurd tal at kigge på. Hvad blev der af op- og nedrunding? Det ligner slutregningen efter en glad dag på et kræmmermarked eller check-out hos Amazon.

Vil du venligt uddybe dette
Hvad f har jeg gjort forkert ?? er der noget jeg har overset ?

Jo, prisen er forkert kr 7364,- incl. levering
eller måske kr. 7300+ fragt

er du nu mere tilfreds ?
Rolig nu mulle! Jeg troede det var prisen på hjemmesiden. That's all. Korte lunter herinde Confused

Redigeret af Shiva - 12-Marts-2010 kl. 20:18

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 20:23
Hej , jeg tror i misforstår hinanden...E.Larsen , det der står nederst i shiva`s indlæg står der altid , og er ikke pyntet på dig...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 20:23
Rolig nu mulle! Jeg troede det var prisen på hjemmesiden. That's all. Korte lunter herinde

det iorden herfra

E.L.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , jeg tror i misforstår hinanden...E.Larsen , det der står nederst i shiva`s indlæg står der altid , og er ikke pyntet på dig...
MVH
Ups, det har jeg jo ikke tænkt på. Kunne være jeg skulle finde på noget nyt Wink

Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Fælleskøb af Panasonic plasma G20 og X20 er slut.
bare en tanke uden bevis

Bevis Question
Beviset er da at fælleskøbet er slut. Da der ikke var 46" i fælleskøbet, selv om flere spurgte efter det, tog Hifiklubben heller ikke 46" ind.

Beslutningen om ikke, at tage 46" modellen af G20 ind blev nu taget for en måneds tid siden. Altså pænt før nogen kom i tanke om at lave fælleskøb.
Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hvis HiFi Klubben ikke mener at de kan sælge nok 46" til at det kan betale sig at føre den, har de da lov til det undlade den.

Det er da trods alt deres forretning.

Det er helt klart. Det er Hifiklubben der skal bestemme det. Men så skal de ikke forsøge pakke det ind som om det også er for kundernes skyld at de ikke fører 46"...det er jo bullshit.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af JohnH JohnH skrev:

Hvis HiFi Klubben ikke mener at de kan sælge nok 46" til at det kan betale sig at føre den, har de da lov til det undlade den.

Det er helt klart. Det er Hifiklubben der skal bestemme det. Men så skal de ikke forsøge pakke det ind som om det også er for kundernes skyld at de ikke fører 46"...det er jo bullshit.

Øhh...hvem har da sagt det ?

Jeg har givet udtryk for, at mange ikke kan se forskellen på de to størrelser og, at flere modeller giver flere omkostninger som i sidste ende går ud over priserne til kunderne. Længerer er den sådan set ikke. Hvad du så ligger i det, må stå for din egen regning.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af JohnH JohnH skrev:

Det har han vist aldrig skrevet. Det der er en barnlig måde at argumentere på. Hold dig hellere til sandheden.

Redigeret af Shiva - 13-Marts-2010 kl. 09:45

Til top

Besvar Besvar Side  <1 78910>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu