recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic G20 modellerne skifter pris ned/op
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic G20 modellerne skifter pris ned/op

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af Rysz Rysz skrev:

 
Øhh...hvem har da sagt det ?
 
Jeg har givet udtryk for, at mange ikke kan se forskellen på de to størrelser og, at flere modeller giver flere omkostninger som i sidste ende går ud over priserne til kunderne. Længerer er den sådan set ikke. Hvad du så ligger i det, må stå for din egen regning.


Det kan godt være jeg tolker lidt rigeligt, men du skrev at [det ikke kan] "Svare sig for os og kunderne." Jeg synes bare at der et kæmpe spring mellem 42 0g 50" og jeg ærgrer mig over at man ikke kan få valget. Jeg er sådan set parat til at betale det samme for 46" som for 50" bare for at få valgmuligheden. Man kan sige det samme om 37" og 42" - prisforskellen mellem de to er latterlig lav, men alligevel er der nogle der vælger 37" fordi 42" er for stort.
Til top
Peter W Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 21:42
Prisen er nu 7.699 hos Dansk Datasalg.
 
Stadig billigt, men kvier mig ved at købe et sted, hvor det tidligere har været billigere.
Mvh

Peter
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 12:36
Hvor godt er sådan et 50G20 sammenlignet med en Pioneer 5090H (sådan et har mine forældre). Fordele/ulemper?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu