recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic G20 Plasma vs LCD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic G20 Plasma vs LCD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mictand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-August-2008
Status: Offline
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2011 kl. 21:48
Jeg må indrømme at jeg også hele tiden har forbundet G20 med plasma.

Anede ikke der var en LCD udgave også.

Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2011 kl. 06:40
Oprindeligt skrevet af Frandsen Frandsen skrev:

Jeg har lige returneret mit 42" pana G20 LCD i Elgiganten.....

Var generelt skuffet over billedkvaliteten som jeg opfattede som meget hakkende, det gik helt galt igår da jeg så "P3 Guld" - diskolys og hurtige klip og panoreringer og hele billedet blev "pixeleleret"

Det paradoksale er at det var sælgeren som "overtalte" mig til at tage LCD modellen istedet for plasma som oprindeligt var mit mål..

Mit spørgsmål er, ligger de to modeller tæt på hinanden når man taler billedekvalitet - eller skal jeg give plasmaen en chance?

vh
Frandsen
hej
Dit problem ligner mere et antende problem, min mor har lcd g20 der er ingen problemer med det.
plasma er uden tvivl det beste i billede kvalitet, men lcd g20 er nu ikke så ringe, vil mene det er på højde, men f.eks sony bedste, måske bedre.
mvh
jan b
Mvh Jan B
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2011 kl. 07:19
Når billedet hakker handler det tit om indstillinger af tv'et

Både plasma og lcd kræver at det bliver indstillet korrekt for at gengive et fornuftigt billede.

Men hvorfor valgte du det omtalte tv ?

Nu behøver denne tråd ikke at blive en plasma / lcd krig. Men jeg vil anbefale dig at læse lidt om de andre tråde der handler om lcd og plasma tv.
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2011 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Frandsen Frandsen skrev:

igår da jeg så "P3 Guld" - diskolys og hurtige klip og panoreringer og hele billedet blev "pixeleleret"

Det er der overhovedet ikke noget unormalt i, og skyldes vel først og fremmest komprimering i signalet.

Vild med dans, sæson 2008, var meget plaget af det, hvilket der også var en tråd om herinde.

---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu