|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
|
Du har fuldstandig ret.. jeg nyder TV billeder 100%, efter kl.19.00
Min stue har en hel side med vinduer.. og det er ikke godt for kvaliteten... men alligevel
glæder jeg mig ikke, at det bliver vinter igen
![]() Gardinerne er en god opfindelse..
Mvh Redigeret af bimbobo - 27-Maj-2010 kl. 11:41 |
||
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
||
![]() |
||
kjems ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Mit larmer også - jo mere hvidt jo mere larm. og larmen kan dæmpes ved at trykke bagpå skærmen øverst til højre.
Har forsøgt med spændeskiver på skruer til vægbeslag - uden held. Nogen, der har et billede af, hvor dimsen, der skal have filt el. lignende sidder? Jeg orker ikke rigtig, at sende det med posten til E-shoppen hvor jeg købte det ;( (og kan godt bruge en skruetrækker). Gode hilsner Jesper |
||
Nyt hit på dansk - tjek http://www.jesperkjems.dk
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
|
Prøv at ringe til Jes ved PP radio Jeg ved der sidder 2 dimser øverst til højre bag bakbeklædningen I nogle tilfælde begynder de at dirre, hvorfor der skal monteren en underlagsmembran, ved ikke hvordan, men vist meget let..som jeg forstår Jes Fabrikken har fået besked om problemet |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Noget nyt om at "problemet" skulle være rettet, og har nogen her bestilt deres skærm hos PP :-)
|
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
||
Momsemor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
|
Hejsa....
Vi har købt vores 50G20 hos P&Pradio.
Jess "limer" nogle print bag bagbeklædningen, så skulle "støjen" forsvinde
![]() |
||
Mvh. Jannie
|
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
|
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Jeg fastholder stadig at det er HELT normalt at et plasma buzzer mere ved lyse scener. Det er da fakta.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
med 4 plasmaer i huset kan jeg så ihvertfald bekræfte at der er forskel på den buzz, min pioneer krp 600 a meget lidt.. kan stort set ikke høres fra sofaen, min px70 og px80 næsten ikke noget, dog mere end pioneeren.
Men min pana TX-P37X10Y larmer væsentligt mere og er ikke iorden... jeg overvejer faktisk at omplacere det til sommerhuset da jeg syntes det er irriterende i et soveværelse hvor det sidder nu..
Man kan jo undre sig over at det er nyeste tv som støjer mest.. men man får vel hvad man betaler for.
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Er det ikke noget med at lyden bare skal være inden for et bestemt interval. Er det det betragtes det ikke som en fejl. Hvis man ikke kan høre det ved normal volumen mener jeg ikke der er et problem... Det skal dog selvfølgelig heller ikke kunne høres overdrevet ved TV - Avisen på normal volumen. |
||
![]() |
||
kjems ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Har foreløbig løst problemet ved at presse en Charles Bukowski roman og et kasettebånd ned mellem væg og bagbeklædning, så bagbeklædningen trykkes lidt ind i øverste højre hjørne (højre set forfra). Har også haft bagbeklædningen af, men kunne ikke lokalisere hvor jeg kunne neutralisere lyden.
Og jo, der er også normal Buzz, når man trykker på bagbeklædningen. Men uden tryk er lyden virkelig høj og tydeligt hørbar under en normal tv-avis specielt ved mange hvide farver. Gode hilsner Jesper |
||
Nyt hit på dansk - tjek http://www.jesperkjems.dk
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
|
Nogle har også placeret Stig Tøftings bog bag på skærmen, og.... larmen forsvandt øjblikkelig (husk at vende billedet af Stig mod bagbeklædningen) Men ellers: Læs Momsemors indlæg |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Jeg har netop sat mit spritnye G20 42" til. Det siger ikke et kvæk...
Henrik
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |