|
Panasonic G30 optage HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2011 kl. 17:19 |
|
Hej
Er det på Panasonic G30 muligt at optage et hdmi signal på usb harddisk som man kan med et dvb signal. Min søster kigger på nyt tv men får tv fra waoo gennem deres boks så vil hun kunne bruge optage funktionerne til usb som mange tv har i dag, eller lukker kopibeskyttelsen i hdmi for det. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19868 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det man optager er DVB strømmen, det der kommer ind via HDMI kan hun glemme alt om. Klaus |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40586 |
|
Der kan også glemmes alt om at bruge optagelserne på andet end TVet.
|
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
|
Det tænkte jeg nok
|
||
![]() |
||
|
Så meget havde vi findet ud af
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |