recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic G30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic G30

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af skovmand skovmand skrev:

Tillykke med det (;
Gider du smide et svar til hvordan blæsestøjen er ved dit ?
Ellers er jeg også ovenud tilfreds med mit..
Den er der... Men ikke noget jeg lægger mærke til, "når musikken spiller"Smile
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 21:47
Det er heller ikke noget der irritere mig længere.
Har lært at leve med det, da det også kun er noget jeg kan høre hvis jeg skruer helt ned, og bevidst lytter efter det.
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Ville egentlig have købt 3D tv, men tror ikke jeg får det brugt. Jeg købte istedet 50G30, har fået det smidt op på væggen og er temmeligt begejstret, selv om forskellen fra mit gamle PX700 ikke er revolutionerende.

Jeg bruger Rasmus indstillinger (proff. 1) fra flatpanels.dk, dog med 2 i skarphed. Nogen der har gode erfaringer med andre settings ?

Peter

Ved godt det er et gammelt indlæg efterhånden, men tænkte på om disse indstillinger giver et bedre billed ved dig end THX ?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu