|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Jeg ved selvfølgelig godt hvad du mener. Men et kvantespring er et meget LILLE spring. ![]() Men hvad er der at forbedre. Panasonic har forbedret gassen i panelet så den skulle være endnu hurtigere og de har indført Pioneers teknologi i topmodellerne (hvis jeg har forstået det korrekt) Jeg har ikke set de nye topmodeller, men mener I at der mangler meget før TV'et er godt nok? Fjern retention, giv mig KURO sort, ingen banding og crosstalk, så tror jeg ikke jeg kan ønske mig mere. |
||
Mvh
Bo |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() |
|
Bo, det fik du i Pioneer men du købte øjensynligt ikke et!?! ![]() Nej, det bliver nok ikke bedre før OLED kommer og forhåbentlig indfrier løfterne
![]() |
||
![]() |
||
Thomas_R ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() |
|
OK - hvad er det lige debatten handler om ? Den handler så kun om 2d kvaliteten og INTET andet? Pioneer og Panasonic. Self. er Panasonic så foran på alle andre områder idet Pioneer stoppede.
Jeg ved godt hvad Otto går efter, og også en lang række af jer der læsere herinde.
Min uforbeholdne mening - i får et bedre tv ved gt30 end i nogensinde ville få med et pioneer! Nej - jeg skal ikke kun se 2d - jeg skal kunne streame og optage det jeg vil. Jeg skal på nettet og opdatere min facebook? Jeg skal ha et federe design?
Så hvad dælen er et tv ? Det er ikke "bare" en enhed til at vise et billede mere så præcist som muligt som gutten der lavede "produktionen" troede..
Joh - jeg går op i billedkvalitet - men ALDRIG ville jeg anskaffe mig et Pioneer - for mange mangler ifht. dagens behov. Kan jeg købe et Panasonic med min.. 99.99 af Pioneers billedegenskaber + alt det andet.
Kan godt være at referencen 2D mæssigt er Pioneer - men men - hvad vil du med så med dit TV ?
Glas og ramme... kom videre guys!
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19685 |
![]() |
|
Jo, det er netop det det er. Det er den optimale billedgengiver, vil man have alt muligt "multimedieskarammel" er det let at tilslutte det til sit fjernsyn - vel at nærke præcist den "multimedieskrammelløsning" som opfylder ens behov. Med en ordentlig fjernbetjeningslødning mærker du alligevel ikke at det er fordelt ud på flere apparater. Klaus |
||
![]() |
||
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
![]() |
|
Heldig asen!!
Please report:)
|
||
![]() |
||
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
![]() |
|
Venter spændt på reaktioner fra den demo!!
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
[QUOTE=Thomas_R]OK - hvad er det lige debatten handler om ? Den handler så kun om 2d kvaliteten og INTET andet? Pioneer og Panasonic. Self. er Panasonic så foran på alle andre områder idet Pioneer stoppede.
Jeg ved godt hvad Otto går efter, og også en lang række af jer der læsere herinde.
Min uforbeholdne mening - i får et bedre tv ved gt30 end i nogensinde ville få med et pioneer! Nej - jeg skal ikke kun se 2d - jeg skal kunne streame og optage det jeg vil. Jeg skal på nettet og opdatere min facebook? Jeg skal ha et federe design?
Så hvad dælen er et tv ? Det er ikke "bare" en enhed til at vise et billede mere så præcist som muligt som gutten der lavede "produktionen" troede..
Joh - jeg går op i billedkvalitet - men ALDRIG ville jeg anskaffe mig et Pioneer - for mange mangler ifht. dagens behov. Kan jeg købe et Panasonic med min.. 99.99 af Pioneers billedegenskaber + alt det andet.
Kan godt være at referencen 2D mæssigt er Pioneer - men men - hvad vil du med så med dit TV ?
Glas og ramme... kom videre guys! [/QUOTE
jeg har alså en pio 500M model alså det er kun en monitor 1 den har et flot design 2 har en fantect tv-fhds media player tilsluttet, har så en NAS 3 samt en sat tuner 4 har en harmony one til at styre alt, så lægger overhovedet ikke mærke til flere enheder de to ting skal jeg alligevel have tilsluttet ved køb af en vt30 fordi dlan ikke understøtter de ting jeg skal bruge blandet andet undertekster fra mine ts filer hvis bare det var sådan at pan var 99 procent på højde med pio så var alt ting godt,
går selv og overvejer en vt30 i 55 tommer, men hvis den ikke er på fuld på højde med min pio så venter jeg i hvertfald til næste år bliver i hvertfald meget skuffet, hvis den ikkke er noget bedre en g30 Redigeret af xcardman - 23-Marts-2011 kl. 09:47 |
||
![]() |
||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
|
Hmmm "floating blacks" eller dynamisk kontrast/lysstyrke er ikke nævnt, så vi må gå ud fra, det stadig er et problem....
![]() |
||
![]() |
||
Thomas_R ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() |
|
Stod der forresten noget om hvilke filformater den understøttede via DLNA ? Sidste års modeller understøttede ikke ligefrem det vilde.
|
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
Vil lige minde om at det er ikke Panasonics fejl, hvis nogen (ikke Otto) regnede med at de ville forfølge samme high-end strategi som gav Pioneer røde tal på bundlinien. Pioneers produktionsteknlogi var dyr og tabsgivende og Panasonic har istedet løbende forbedret deres egne fabrikker/teknologier - det er blandt andet derfor vi kan købe så gode 10.000kr TV, som du også roser dem for. Samtidig har de formået at nedbringe strømforbruget markant, øge responstiden, taget nye (dyrere) filtre i brug. Så jeg synes ikke man kan anklage dem for at sidde på hænderne. Mht. kalibrering, så har jeg fået det indtryk at mange af de TV, der sælges med THX-mode, faktisk er meget tæt på det bedst opnåelige for det aktuelle TV når de sættes i THX-mode. Det er vel derfor at mange anser det for extravagant at ofre en professionel kalibrering for at få de sidste 5 kelvin. VT30 kommer med den nye autokalibrering fra CalMan http://www.aventhusiast.co.uk/panasonic-vt30-auto-calibration-features-explained/2331.htm , det er vel også et udtryk for at Panasonic ikke bare har glemt entusiasterne. |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Ja det synes jeg da ved gud også at det har!! Og det synes jeg i dén grad også at backlit LED har. Det er lidt dét jeg reagerer på. Det kan godt være at bandingen er "moderat", jeg og mine kollegaer kunne godt se det på dét G20 vi havde hængende. Jeg ved godt at jeg netop ER "et trænet øje", men jeg undrer mig bare over hvor dén stræben efter stadigt bedre kvalitet blev af. Med Pioneer tv kunne folk fluekneppe i timevis over om der nu var bittesmå forskel på en 5090 og en KRP-500 eller ej. Nu er det sådan lidt "nå ja hva, man ser der nok ikke alligevel". Gu gør man så, du har bare accepteret at det er dét niveau vi er på.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Se tv...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |