|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() |
|
fedt arrangement hos sommer AS, var ret imponeret af vt30 og det nye design, den var for fed! jeg bestilte en derude som skal erstatte mit pioneer 6090h så er spændt på at se hvordan det ser ud i min stue for lige umidlbart synes jeg ikke sort niveauet var på pioneer niveau men det er også svært at bedømme derude men tror ik det er bedre end vt20 desværre.... men f*** det er lækkert design
|
||
![]() |
||
AndreasG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Ja iflg wiki:
men ikke iflg den store danske encyklopædi http://www.denstoredanske.dk/It,_teknik_og_naturvidenskab/Fysik/Fysik_generelt,_selskaber_og_tidsskrifter/kvantespring
det var egentlig bare det jeg ville sige, fordi jeg selv blev i tvivl.
|
||
Har endnu ingen hardware.. Hvad skal jeg købe?
|
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Så er det da ikke underligt at det danske sprog er svært
![]() |
||
Mvh
Bo |
||
![]() |
||
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() |
|
Vil bare lige tilføje at flere af de THX profiler jeg har målt på har store fejl i Farvegengivelsen og her snakker vi 5+ i delta værdierne på de primære farver.
Dette kan kun rettes med en professionel kalibrering.
Mener selv at dette kan betale sig.
|
||
![]() |
||
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() |
|
Vil bare lige tilføje at flere af de THX profiler jeg har målt på har store fejl i Farvegengivelsen og her snakker vi 5+ i delta værdierne på de primære farver.
Dette kan kun rettes med en professionel kalibrering.
Mener selv at dette kan betale sig.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |