recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic GT50 brummer/summer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic GT50 brummer/summer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic GT50 brummer/summer
    Sendt: 22-Juni-2014 kl. 13:47
Mit næsten 2 år gamle GT50 er for et par uger siden begyndt at brumme/summe. I dag er det blevet meget værre, og jeg opfattede det som direkte larm, hvilket er helt uacceptabelt.

Det er købt hos Elgiganten, og jeg kan se de har følgende vejledning: http://www.elgiganten.dk/cms/20131205_104234/aftersales-0014-2-support-og-reparation-pa-tv-lyd-og-billedprodukter-1-2/

Hvad er folks erfaringer med at kontakte Panasonic i forbindelse med fejl på deres TV?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 15:34
Jeg ville skide højt og flot på hvad ELGIGANTEN skriver på deres hjemmeside, og kontakte ELGIGANTEN og lave en reklamation på dit TV, og så må de sørge for at kontakte Panasonic.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 17:46
Ja, det er jo også Elgiganten jeg har købt TV'et af. Jeg har netop skrevet til deres kundeservice, at jeg ønsker at reklamere over det.
Jeg har også optaget en lille video der bekræfter at det larmer. Så har jeg det som dokumentation til senere.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 18:29
Sidder der en blæser i den model? Kunne det være den/dem? Eller lyder det mere som en elektrisk summen/brummen.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 18:39
Mener ikke at der er blæser i. Det er helt klart en elektrisk brummen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu