recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic GX830 eller Samsung QE49Q6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic GX830 eller Samsung QE49Q6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic GX830 eller Samsung QE49Q6
    Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 18:19
Hejsa

Mit 12 år gamle lcd står til udskiftning og har kigget på et panasonic 50gx830 og et QE49Q6 fra samsung
Nogen der har erfaringer med modellerne?

Står til samme pris i power, så kunne være fedt med et hint inden jeg kører op for at kigge på begge


Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
mellin81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Oktober-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mellin81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2019 kl. 05:12
jeg står i samme situation, eller dvs. jeg har købt panasonic'en, men det er for stort til mit dovne øje, så tænker at bytte det til et samsung q6r i 43" - MEN det skal jo kun være et lige så godt billede... der er desværre ikke så mange test på samsungen, så vil også gerne hører noget em det tv. 

ved heller ikke om tv'et skal være sådan, men synes der er et grønligt filter i nogle sekvenser, ikke hele tiden  tror jeg, men er lidt frustrerende særligt når man ikke ved om det skal være sådan eller en fejl...
Til top
mellin81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Oktober-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mellin81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2019 kl. 05:14
kan se det er noget tid siden du har skrevet, hvis du har købt samsungen må du gerne give et hint om det er er godt billede  
og hvis du har købt panasonic om dit også har grønligt skær :)
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2019 kl. 21:32
Har ikke fået købt noget endnu, har dog set billede på samsung, men kunne ikke rigtig bruge det til noget da det var noget demo materiale, på en afspiller som ikke kørte ok. (alle tv havde samme fejl i materialet) i forhold til mit gamle LCD er alle nye tv dog med bedre billede.


Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2019 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

Har ikke fået købt noget endnu, har dog set billede på samsung, men kunne ikke rigtig bruge det til noget da det var noget demo materiale, på en afspiller som ikke kørte ok. (alle tv havde samme fejl i materialet) i forhold til mit gamle LCD er alle nye tv dog med bedre billede.


Kan du ikke finde en butik hvor du kan sammenligne med almindeligt antennesignal? Bilka f.eks., ved dog ikke om de har de to omtalte modeller.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 21:29
Fandt ingen steder hvor man kunne se med alm antennesignal.

Har dog købt denne her : QE49Q60RATXXC som de havde i elgiganten til en ok pris.

Den gamle skærm er stået af i hdmi delen, så der skulle handles nu.

Billedet med det viste signal så ok ud. Men glæder mig til at få det hjem og afprøve (på Tirsdag)

Vi er vant til at kigge på en 12år gammel lcd, så næsten uanset hvad der kommer hjem er betydeligt bedre.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 21:51
jeg har lige købt en panasonic 58GX830 i Power, til den pris jeg fik da den var på bud, så er fuldt ud tilfreds med tvet kvalitet. men GX830 er en Power model, men den findes også som "alm" GX800/810, det vil sige at den evt kan købes hos av connection, det præcis samme skærm og design, intet i forskel. nok kun prisen.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu