recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic HDD vs LG Smart TV ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic HDD vs LG Smart TV ??

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 17:21
 Det var helt nede i de nemme løsninger.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


I dag er langt de fleste programmer tilgængeligt online.

Klaus

 Så får man alle de totalt ubrugelige rekvalmer med. Ja det gør man så også på optagelser, med der kan de springes over.

Vel gør man ej.
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 17:36
Hvis man gider kan man sagtens optage fra en digital tuner med Scart ud, og også i en nogenlunde kvalitet.
Min mor arvede min panasonic og optog i flere år fra en viasat box, der havde scart udgang. 
Du behøver ikke smide dem ud, jeg havde et par stykker og der er faktisk folk, der gerne vil have dem til at digitalisere gamle videobånd og også DV bånd, da den har Firewire eller DV indgang. 

Mvh. Jacob

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Så får man alle de totalt ubrugelige rekvalmer med. 

Hvilke reklamer?

I min grundpakke er der kun reklamer mellem udsendelserne, reklamer for andre udsendelser.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 19:18
 Hvor mange kanaler har de kvalmende ting, det har alle dem som ikke er via licens. Dem der ikke er fra TV2 er jo de værste.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2019 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Alt kan lade sig gøre, men overvej seriøst om du vitterligt har brug for at optage noget.

I dag er langt de fleste programmer tilgængeligt online.


Klaus

Man kan ikke altid ‘spole’ i programmer via yousee app. Hvis man som jeg tit optager fodbold er det rart at kunne . Derudover kan man springe hurtigt over reklameblokke. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu