|
Panasonic HZ2000 og HDMI 2.1 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stiller man ikke de rigtige spørgsmål, så får man ikke de rigtige svar. Det kræver, at man har den tekniske og faglige ballast som journalist. Stiller man blot spørgsmål overordnet om HDMI 2.1, så vil enhver producent begynde at nævne eARC, ALLM mv. Ingen producent vil jo undersælge deres TV. Så efter du indledningsvis beskyldte andre for at give "fejlinformation" om Panasonic HZ2000 og HDMI 2.1, og det nu står klart, at det var AVForums og dig selv, som spredte denne fejlinformation, falder der så en undskyldning?
Redigeret af Rasmus Larsen - 13-Januar-2020 kl. 05:59 |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den her tråd er vist definitionen på at gå i flyverskjul
|
||
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det er mig du hentyder til, så er svaret nej. Jeg gemmer mig ikke. Jeg har beklaget min fejltagelse længere tilbage i tråden. Jeg ved så ikke om du forventer en personlig en af slagsen. |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvem skulle den ellers rettes mod? Præstens hund? Det er bl.a. os, som du beskylder for at give "fejlinformation". De eneste, som har givet og spredt misinformation her er AVForums og dig selv.
Jeg synes, at det er almindelig pli at undskylde, hvis man beskylder nogen for noget, som viser sig ikke at være sandt.
|
||
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øh, den eneste information og fejl information havde jeg fra AVFORUMS. Jeg har slet nævnt andre instanser, og hvis du har din hjemmeside i tankerne, så har jeg ikke været her de seneste vel 3-4 år.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yeees Så alt denne "palaver og fejlinformation" var nok også inde på AVForums. Altså samme sted, hvor de ellers påstod, at det var tilfældet.
Karruseller er noget, som man finder i Tivoli.
|
||
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |