Jeg købte dette tv igår, men ved endnu ikke så meget om det udover hvad jeg kunne læse mig til, nemlig at der muligvis er en lille forskel fra PV60 til PV45 i:
1. Højttalere og effekt. 2*10w for PV45
2. 1.000 siders teksttv i stedet 2.000 sider
3. Kontrast 8.000:1 mod 10.000:1 i PV60
4. Lidt andet kabinet.
fire ting jeg sagtens kan leve med

Der er stadig:
1. 2 HDMI, 3 scart (heraf 2 med RGB og 1 med S-Video), VGA (op til 1280*1024), component. Front: S-Video, Video (Din) og Audio.
2. G9 panel
3. Medfølgende fod (kunne se det var et problem i en anden tråd)
4. Super mange indstillingsmuligheder.
Tilslutningsmulighederne er derimod meget vigtige for mig og mindst 2 HDMI'er var et krav.
Så der er sparet lidt, hvilket gør at jeg hælder til Nubus´teori om at dette er varehus-modellen, men stadig med Panasonics teknologi.
En af mine venner var bekymret for om den nu også havde indstillingsmuligheder så det kunne finjusteres. Bekymringen var da en en anden kammerat havde købt en 50" der kun kunne indstilles i grove hak.
Det er ikke tilfældet her, det er faktisk ved, at være belastende at finjustere tv'et, da alt og jeg mener alt, kan finjusteres individuelt.
Jeg syntes at billedet er helt suverænt, der er sikkert nogen der kan finde fejl ved dette tv, men til prisen er det uden sidestykke.
Philips har en Plasma til 14.000,- kr (hos Elgiganten med 2 HDMI'er), hvilket er 2.000,- kr. mere end dette kostede og Philipsen kan jeg da kun se, er langt mere skrabet, så dette tv må da være det bedste bud til prisen.
Glemte lige lidt.....
Jeg vil gerne høre om der er andre der har dette tv og har oplevet nogle problemer med det.
Det eneste problem jeg har oplevet indtil nu, er tænd/sluk knappen på tv'et der driller mig lidt.
Ikke det store problem, men hvis der skal nævnes noget.
Redigeret af Kim Jespersen - 31-Januar-2007 kl. 15:33