|
Panasonic kanalindstilling |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Goldenshadow
Ny bruger Oprettet: 18-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juli-2013 kl. 21:00 |
HJÆLP....!!
Jeg har nu i 2 dage forsøgt at få mit Panasonic TX-P37X10Y til at vise de kanaler jeg har krav på via Yousee.. Nu er jeg tæt på at smide skidtet ud af vinduet!! Jeg er flyttet fra fyn til københavn og i starten var kanalerne der ind til jeg opdagede der manglede canal9 så jeg startede søgning og vupti, nu er det hele noget skidt.. I må ikke tro jeg bare søger den nemme løsning og skriver til jer, jeg har både forsøgt at følge dette: http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Opsaetning/Indlaes_dine_kanaler_digitalt/Indlaes_dine_kanaler_digitalt_paa_Panasonic-tv.aspx Og det her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89769&title=ingen-dvbc-kanaler-p-tvet-efter-opdatering Men ligegyldig om jeg vælger Sverige, Finland eller sågar Rusland så kommer der ikke Kanal6 samt Canal9 heller ikke tv3 vil den vise hver gang,, Jeg kan snart ikke mere.. Jeg ved hvor flot billedet er når det virker og der går ikke længe inden de starter Premier League på Kanal6 igen:-9 Min kære kæreste er begyndt at tvivle på mine tekniske evner og truer med vi skal have hendes gamle Sharp tv fundet frem igen... Hjælp mig, please... Hvad er det jeg overser?? Spørg endelig hvis jeg har glemt oplysninger. Håber virkelig I har en løsning. Fredagshilsner Goldenshadow
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Net ID 100.
Andre informationer dit tv skal bruge
Så skal alle kanaler kunne findes. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Goldenshadow
Funktioner
Tak(0)
|
Mit tv står på:
143 mhz (hvor tastes der khz?) symbolrate 6875 net id 100 Modulation ved jeg ikke hvor kan tastes?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ellers du kan huske hvad du lærte i skolen, så vil du vide at 143000 Khz og 143 Mhz er det samme.
På de Pana jeg har set, er der mulighed for at vælge Modulation. På udbyderlisten vælges TDC. (You See).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Goldenshadow
Funktioner
Tak(0)
|
Se så skulle alligevel have lyttet efter i skolen.
Jeg har ikke en mulighed for at vælge modulation nogen steder. Og udbyderlisten står det kun "standard netværk"?
|
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan vel også være at antenne signalet er dårligt, har du prøvet at tilslutte tv'et direkte til der hvor signalet kommer ind og er dit antenne kabel ok (samlet ordentlig, dobbelt skærmet kabel og metal stik eller yousee/stofa godkendt)?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
HenrikH
Guld medlem Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har de rigtigt værdier og quam kan du ikke taste så se bare bort fra den.
Steens forslag med antennesignalet er er godt bud. Du kan teste styrken i opsætningen et sted på Tv et. Husker desværre ikke hvor og sidder ikke lige pt ved mit eget Panasonic. |
|
mvh
Henrik |
|
Frankieboy1980
Junior bruger Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et Panasonic TX-P50GT60Y og havde da ingen problemer med at finde alle kanaler hos YouSee...
Jeg har ingen boks, er direkte fra stik i væg til tv med et 7.5 meter triple afskærmet ClickTronic kabel. Har du valgt fuld søgning istedet for hurtig? Ved ikke om det har noget at sige...
Redigeret af Frankieboy1980 - 13-Juli-2013 kl. 19:30 |
|
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gengiver lige den gamle opskrift på kanalsøgning på Panasonic 10-serien. Hvis du allerede har valgt Finland, kan du starte i punkt 4.
Redigeret af Vilhelm - 13-Juli-2013 kl. 20:53 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
Goldenshadow
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for jeres bud, og tro mig jeg har virkelig prøvet.. Men stadig kan den ikke fange 6eren, canal 9, tv3+.
Jeg er ikke sikker på antennekablet, men hvis jeg kan trække tv2 hd kan jeg ikke forstå hvis det ikke er okay? og det er samme antennekabel som virkede i Odense da tvet var placeret der.. Ved 6 hd skriver den bare "krypteret kanal", men i soveværelset med andet fjernsyn virker 6eren.. Er ved at få nervøse sammenbrud over dette :) Hjælp!!
|
|
Goldenshadow
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige fundet DVB-C signaltilstand på tv2HD og den viser signalkval=10 samt Signalstyrke=10
Parameter 378mhz, 6900 kS/s
|
|
Goldenshadow
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Recordere!
Jeg har nu prøvet at bære mit tv ind i soveværelset og følge ovenstående guide, og VUPTI alle kanalerne var der :-D Flytter så tvet ind i stuen of vupti så er Kanal6hd, tv3+hd samt Canal9 væk!!! Jeg har lang bedre antennekabel i stuen, kan det virkelig passe at signalet er langt dårligere i stuen end i soveværelset? og hvem skal man kontakte for at få det udbedret, udlejer eller yousee?? Vh Goldenshadow
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |