|
Panasonic køb. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimila ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2013 kl. 01:04 |
Skal have udskiftet mit gamle Panasonic PX 80.
Jeg er faldet over denne model TX-L55WT50Y, nogen plusser og minusser ved denne model. Ved godt modellen er fra starten af 2012 men den ser sku godt ud. Redigeret af kimila - 07-Februar-2013 kl. 01:05 |
|
mvh
kimila |
|
![]() |
|
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft det i 14 dage nu. Største ulempe er den spejlblanke skærm, der giver mange refleksioner i mørke scener i dagtimerne. Selv med lukkede (hvide) persienner og uden direkte lysindfald på skærmen. Men det er vel efterhånden svært at opdrive en skærm, der ikke er blank. Synes dog det er noget værre end det Sony HX720 jeg havde.
Derudover har jeg lidt svært ved at vænne mig til at skulle have lys tændt om aftenen, da sortniveauet ellers ikke er for godt. Men betragtningsvinklen er god, jeg synes, det klarer bevægelse/sport ganske udmærket, og billedet er rimelig naturligt og behageligt af et LCD at være. Ikke helt på højde med det VT50, jeg havde, men jeg kunne ikke leve med den genstridige langvarige retention, der kom alt for hurtigt i forhold til, hvor længe det var om at forsvinde. DFC og blæserne savner jeg heller ikke
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |