recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic køb.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic køb.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic køb.
    Sendt: 07-Februar-2013 kl. 01:04
Skal have udskiftet mit gamle Panasonic PX 80.

Jeg er faldet over denne model TX-L55WT50Y, nogen plusser og minusser ved denne model.

Ved godt modellen er fra starten af 2012 men den ser sku godt ud.

Redigeret af kimila - 07-Februar-2013 kl. 01:05
mvh

kimila
Til top
ubeslutsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2012
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ubeslutsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 08:57
  Jeg har haft det i 14 dage nu. Største ulempe er den spejlblanke skærm, der giver mange refleksioner i mørke scener i dagtimerne. Selv med lukkede (hvide) persienner og uden direkte lysindfald på skærmen. Men det er vel efterhånden svært at opdrive en skærm, der ikke er blank. Synes dog det er noget værre end det Sony HX720 jeg havde. 
  Derudover har jeg lidt svært ved at vænne mig til at skulle have lys tændt om aftenen, da sortniveauet ellers ikke er for godt. Men betragtningsvinklen er god, jeg synes, det klarer bevægelse/sport ganske udmærket, og billedet er rimelig naturligt og behageligt af et LCD at være. Ikke helt på højde med det VT50, jeg havde, men jeg kunne ikke leve med den genstridige langvarige retention, der kom alt for hurtigt i forhold til, hvor længe det var om at forsvinde. DFC og blæserne savner jeg heller ikkeSmile.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu