|
Panasonic og HBO |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas2610 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2018 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2019 kl. 21:45 |
Har et Panasonic smart TV i soveværelset. Det har Viaplay, Netflix mm apps. Men kan ikke finde HBO...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ikke HBO
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Thomas2610 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2018 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 111 |
fordi Panasonic ikke har Android.
|
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Der er HBO på Samsung som heldigvis ikke har Android...
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Hvad er det du foretrækker ved Samsung's OS (Tizen?) fremfor Android?
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det forstår jeg heller ikke, der er ikke mget brugbart på det OS, der er Android lang foran.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Jeg har ikke prøvet et nyere Samsung TV. Jeg har et Sony (med Android) og et meget gammelt Samsung der ikke længere modtager opdateringer, så det er mest af nysgerrighed.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Samsung har lynhurtig opstart, lynhurtige kanalskift, lynhurtig EPG og generelt super intuitiv betjening.
Det har jeg ikke set andre mærker komme i nærheden af. Det understøttes også af alle tests på Flatpanels hvor Samsung har højeste karakterer i Brugeroplevelse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |