|
Panasonic optager/afspiller |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bipo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2016 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror at mit problem er løst.
Idet jeg har fået oplyst i en Panasonic butik at det kunne være at softwaren skulle opdateres. Jeg har aldrig haft anelse om at en HD optager/afspiller skulle opdateres som en PC. Men det ved jeg så nu, og der manglede 14 opdateringer, som nu er installeret. Og indtil nu har der ingen fejl været ved optagelsen/afspilningen. Så jeg er sikker på at det var manglende opdateringer der var skyld i fejlen. Tak til jer alle for jeres venlige medvirken for at løse problemet på min Panasonic. Og naturligvis: Thumbs up for dette fantastiske forum. Mv. Poul E.P. |
|
![]() |
|
kimila ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Det skal et tv jo også.
Men godt problemet blev løst. Redigeret af kimila - 09-Juli-2019 kl. 13:14 |
|
mvh
kimila |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det skal langt det meste udstyr i dag, der har det skulle i flere år. Så det er ikke noget nyt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |