|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jacob Nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 31-August-2009 kl. 18:15 |
Hej Jeg skal til at have nyt fjernsyn, og har læst meget positiv omtale af Panasonic's p42/46G10 serie( særligt at fejlen med 24p er rettet). Hvis jeg vælger dette tv som har mpeg4, vil jeg så kunne se HD kanaler fra Yousee med kun et programkort med HD-pakke og et CAM-modul, altså uden en Yousee-boks? Hvilket CAM-modul vil I anbefalde og er det den samme typpe som også vil kunne bruges med Boxer hvis jeg skulle vælge at skifte fra Yousee til Boxer? På forhånd tak Jacob |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Jeg ved ikke helt hvilket CA-modul der anbefales til G10, men CA-modul til YouSee kan ikke benyttes til Boxer.
Boxer bruger den kryptering der hedder Viaccess Secure, hvor YouSee benytter det der bare hedder Viaccess. Samtidig mener jeg Boxer er Viaccess 3.0 og YouSee er 2.0. |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Men efter 15/9 vil du kunne modtage de digitale kanaler gratis.
Altså de kanaler du har analog plus lidt ekstra mener jeg. Men det du gerne vil er vel sikkert at kunne tage kanalerne i HD-pakken, for så skal man have kort ja. Eneste HD-kanal man kan tage uden kort er så vidt jeg ved den kommende DR HD kanal. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Hvis jeg vælger dette tv som har mpeg4, vil jeg så kunne se HD kanaler fra Yousee med kun et programkort med HD-pakke og et CAM-modul, altså uden en Yousee-boks? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved at det kort de har i Hifi-klubben har vist sig stabit i de fleste Sony TV.
Så jeg er af den opfattelse at deres kort er af en vis kvalitet. Det er et Dual cam kort fra Strong/Smit. |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
Hej Jeg bruger sådan et http://www.danskitlager.dk/shop/dilog-ca-modul-657p.html til YouSee i et Panasonic TX-P42X10Y og det fungere perfekt. Redigeret af mjohansen - 31-August-2009 kl. 22:18 |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
Jacob Nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Tusinde tak for alle svarene
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |