Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2830
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:48 |
Startrek skrev:
Det er hvis tid til at lukke denne tråd, da den sætte fælleskøb i et dårlig lys. |
Og hvad så? Hvis nogen hellere vil handle et andet (billigere) sted må det vel være op til dem.
|
 |
Sbht
Guld medlem
Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Point: 507
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:50 |
Jeg har købt flere gange hos fladskærmsshoppen, og de er yderst prof...
De svare hurtigt på mail, de gave mig et fornuftigt tilbud på Panasonic P50VT20 og BDT300 incl levering via mail.
Jeg har aldrig haft problemer med dem, så dem kan jeg varmt anbefale :)
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:50 |
Kasper_J skrev:
Startrek skrev:
Det er hvis tid til at lukke denne tråd, da den sætte fælleskøb i et dårlig lys. |
Og hvad så? Hvis nogen hellere vil handle et andet (billigere) sted må det vel være op til dem. |
Det er jo en konkurrence til det nuværende fælleskøb, derfor er det ikke smart at oprette en tråd om dette.
Redigeret af Startrek - 05-Maj-2010 kl. 10:51
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:53 |
Det er kun i fælleskøbstråde man ikke må diskutere andre steder/priser osv., og det er også for at begrænse antallet af irrelevante indlæg. Der er ikke noget i vejen med denne tråd.
|
mvh Christian
|
 |
Sbht
Guld medlem
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:53 |
Startrek skrev:
Haha dvs. er der en tråd om et billigere sted så skal tråden lukkes ned, pga I har et dårligere fællekøb igang ????
Skide god politik 
|
 |
axelrodi
Bruger
Oprettet: 28-September-2009
Point: 100
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:54 |
På trustpilot får firmaet fin omtale....
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:56 |
Sbht skrev:
Startrek skrev:
Haha dvs. er der en tråd om et billigere sted så skal tråden lukkes ned, pga I har et dårligere fællekøb igang ????
Skide god politik  |
Nej, men det er et skide dårlig fælleskøb som der er gang i lige nu, som du sige.
|
 |
Sbht
Guld medlem
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:57 |
Forstår slet ikke prisen på det fælleskøb, flere steder kan du finde skærmen til samme pris og hos fladskærmssoppen til 1000 kr billigere end fælleskøbet...
Er meningen med et fælleskøb ikke at presse prisen helt i bund ??
Eller har jeg misset noget ?
BTW. Jeg har selv meldt mig til fælleskøbet, meeen det er der en helt anden grund til...
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 10:57 |
Sbht skrev:
Startrek skrev:
Skide god politik  |
Fordi en tilfældig bruger skriver noget vrøvl, behøver du da ikke at tro det er sandt, vel?
|
mvh Christian
|
 |
Sbht
Guld medlem
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 11:00 |
cnn3 skrev:
Sbht skrev:
Startrek skrev:
Skide god politik  |
Fordi en tilfældig bruger skriver noget vrøvl, behøver du da ikke at tro det er sandt, vel? |
Jeg ved ikke hvem han er? jeg troede han havde været med til at starte det fælleskøb siden han skrev sådan ??
|
 |
Sbht
Guld medlem
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 11:01 |
Sbht skrev:
Forstår slet ikke prisen på det fælleskøb, flere steder kan du finde skærmen til samme pris og hos fladskærmssoppen til 1000 kr billigere end fælleskøbet...
Er meningen med et fælleskøb ikke at presse prisen helt i bund ??
Eller har jeg misset noget ?
BTW. Jeg har selv meldt mig til fælleskøbet, meeen det er der en helt anden grund til... |
BTW. er der overhovedet nogen der har modtaget deres skærm endnu ?
|
 |
tommyaxen
Guld medlem
Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
|
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 11:03 |
jeg vil lige sige at jeg går ikke ind og laver en tråd som har noget med fælleskøbet at gøre overhovedet!! jeg skriver blot om en forhandler at de har 50vt20 til 16995 og om der er nogen der kender til dem....???
Hvorfor i alverden skulle man lukke en tråd pga. at der køre et fælleskøb med samme vare????
Her snakker vi 50vt20 som emne ikke fælleskøb!!! efter min mening er fælleskøbsprisen helt i hampen men det er ikke det emnet handler om
|
 |