recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic p50vt20 til 16.995 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpanasonic p50vt20 til 16.995 

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2010 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Pris, Pris, Pris, køb du bare der, der er ikke engang et telefonnummer, hvis du løber ind i problemer, så er kr. 1000,- i forhold til fælleskøbet meget dårligt givet ud.

Prøv nu lige at kigge lidt nærmere på hvem man handler med, i stedet for altid at gå efter pris.

Lyt til hvad du selv siger. Med den atityde dræber du da alle der prøver at føre en god forretning på nettet.
- Fladskærmshoppen er autoriseret forhandler og handller direkte fra panasonic nordic
- Fladskærmshoppen er billigere end fælleskøbet
- Fladskærmshoppen har gratis levering

Lad os antage at de kan give disse priser da de ikke har folk siddende ved telefoner hele tiden og de laver den politik at man kun kan skrive til dem, er de 1500,- du spare så ikke det værd ?
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2010 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Pris, Pris, Pris, køb du bare der, der er ikke engang et telefonnummer, hvis du løber ind i problemer, så er kr. 1000,- i forhold til fælleskøbet meget dårligt givet ud.

Prøv nu lige at kigge lidt nærmere på hvem man handler med, i stedet for altid at gå efter pris.

Lyt til hvad du selv siger. Med den atityde dræber du da alle der prøver at føre en god forretning på nettet.
- Fladskærmshoppen er autoriseret forhandler og handller direkte fra panasonic nordic
- Fladskærmshoppen er billigere end fælleskøbet
- Fladskærmshoppen har gratis levering

Lad os antage at de kan give disse priser da de ikke har folk siddende ved telefoner hele tiden og de laver den politik at man kun kan skrive til dem, er de 1500,- du spare så ikke det værd ?
Ja, folk ser ud til at ha gode erfaringer med dem ifølge trustpilot ihvertfald.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 10:52
jeg skrev ang hvis man købte 2stk så ville de sælge dem til 16500kr pr stk...,,

Tommy
Til top
wcc1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2008
Sted: aalborg
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 09:09
er der nogle der har set vt20 , lidt spændt på at høre hvordan det performer, har selv set det, men det var kun i en butik, og der kørte demo på den, men jeg må godt nok sige, at det jeg så var ikke noget der fik mig til at købe det med det samme, ser frem til en test mellem vt20 og samsung 7 serie. HOTHER har du set begge tv ,før du besluttede dig for vt20?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 10:15
jeg har set det også i butik så det var lidt svært, det var også out of the box men umidlbart var jeg ikke ved at falde på halen over 2D egenskaberne, men igen hvad regner man med man får jo ikke et perfekt billede ved et antenne signal....

3D delen var dog rigtig fed synes jeg, jeg regner dog med at hvis tv'et kommer hjem og jeg får min parabol på og justeret lidt at det bliver udemærket...?
Til top
Mr_Chaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-April-2010
Sted: Danmark
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 13:14
Der ligger en stor test her på recordere.dk

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=3856&zoneid=6

Men selvfølgelig ingen test op imod samsung 7
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu