|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Notorious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 22-August-2007 kl. 18:07 |
Har kigget på fjernsyn meget længe, men er nu ved at have pejlet mig ind på hvilke jeg er interesseret i... Grunden til at jeg har valgt pana frem for pio er simpelt at jeg skal af med en del mere for et Pio 428... Men hvad er forskellen på de tre modeller, prisen er i hvert fald forskellig Redigeret af Notorious - 22-August-2007 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Check www.panasonic.dk, der kan du sammenligne specs.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej Notorious , forskellen imellem PZ70 og PZ700 er at PZ70 har et mindre HDMI stik og lidt dårligere lyd system , men selve skærmen skulle være den samme... forskellen imellem PZ700 og PZ700E det ved jeg ikke ser mærkeligt ud med den pris forskel , jeg ville mene at de var helt ens ... Det er da godt at man kan kopiere og sætte ind hvad MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
akerman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2007 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
PZ700 har også anti-glare skærm.
|
|
![]() |
|
Notorious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Takker mange gange... Skal ikke bruge lyden til noget da jeg har højtalere som jeg bruger til dagligt etc. men det ekstra HDMi stik ville være dejligt, men tvivler til prisen... Men så er der ikke så meget at gøre andet end at se den "In real life" Ved ikke om jeg skal gå efter 42" eller 50" endnu.... Men jeg takker forhjælpen.
|
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
PZ70 har også antiglare.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay... men umidellbart er der ikke den helt store forskel på modellerne... |
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Og PZ70 har højttalere i siden, PZ700 i bunden. Og PZ70 har en "underscan on/off" indstilling som jeg ikke ved om PZ700 har.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er lidt lige glad om højtaleren er i bunden eller ej
Men hvad er det der underscan? |
|
![]() |
|
![]() |
Ups mente vist "overscan" - men det betyder i princippet, at hvis du slår overscan fra, så får du 1:1 pixelmapping. Sender du 1920x1080 ind i skærmen, viser den præcis de pixels, 1 for 1. Normalt har man overscan på, måske 2-3%, da der i kanten af mange billeder fra TV-stationer etc, er forskelligt "affald", eller der mangler lige en lille smule billede. Så for at man ikke skal se det, skalerer TV'et billedet op i en overstørrelse, så de 2-3% havner udenfor det synlige billede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |