|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Woodstock ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 15-September-2007 kl. 16:30 |
|
Jeg har læst en anmeldelse af Panasonic plasma som havde problemer med for meget lys i rummet. Er det korrekt at plasma ikke er så godt et valg, hvis der kommer meget lys ind? TV´et skal stå med siden til et stor vinduesparti der vender mod vest. Lyset rammer dog ikke direkte skærmen. Jeg har tidligere haft et philips 9830/10 Lcd, hvor der ikke var problemer med lyset. Er der dobbelt tuner i Panasonic-modeller eller findes det stort set kun i Philips modellerne?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40698 |
![]() |
|
Jeg tror ikke, at du skal bekymre dig om lyset. Der er naturligvis to Tunere i PX modellerne i PV er der kun en. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
Woodstock ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Tak for svaret. Betyder de 2 tuner at man kan dele skærmen op og se 2 billeder (halv/halv) på samme tid eller billede og tekst TV?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40698 |
![]() |
|
Nej, det kan man ikke. Der 2 Tunere fordi der jo stadig er Analoge TV kanaler, det er jo ikke alle dem der kan modtages på antenne der sender Digitalt. Derudover anvendes den Analoge tuner jo også på Kabelanlæg. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Ikke 2 billeder, men du kan godt dele op i billede og tekstTV. |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|
Det med lyset mener jeg har været debatteret herinde før ("problemet" med mange Plasma-skærme er, at de ikke har refleksbehandling af skærmen - som det er tilfældet med langt størstedelen af LCD). Alternativt kan du se på TH-42PX700 modellen som har refleksbehandling.
Jeg mener selv ikke at det er noget problem med reflekser (de er stadig mindre end ved CRT) - og billedet virker skarpere (IMO) uden refleksbehandling. /Lars PS! Fandt den "gamle" tråd jeg tænkte på: Plasma og anti-refleks |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Variantmodellen Pana700 har samme billedperformance, men flere features. Bla Picture In Picture og Picture and Picture. |
||
![]() |
||
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Det er korrekt. Skærmen har også fået en anti-refleks behandling,som tidligere nævnt,hvilket jeg syntes er ret lækkert,da jeg også har en meget lys stue. |
||
TV...Panasonic PX700
DVD REC...Pioneer 545HX-S |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |