|
Panasonic PT-AE 4000 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg solgte en ae4000 i 2012 for 7500,-
|
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Så er 7000,- for min jo for meget.
Det er jo alligevel lidt tid siden. Jeg er ikke en af dem, der tror, jeg skal have en formue for mine brugte ting, bare fordi jeg selv har betalt mange penge, da jeg købte den.....meningen er jo, at jeg skal have den solgt. Vi må se, hvordan det ender. Tak for input! |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Jeg vil gerne have et 2.35:1 LT Lærrede, derfor kigger jeg efter projektor som din der kan skifte mellem 16:9 og 2.35.
Men må indrømme at jeg lå mellem kr.2.500-3.000, alderen og timer taget i betragtning, og det er jo selvfølgelig alt for langt fra din pris. Jeg kan læse at modellen har store problemer med dust blobs, har din nogle problemer? Min epson tw5900 har fået en enkelt, og selvom jeg 99,9% af tiden ikke ser den, så er det irriterende at den er der, og man må jo næsten forvente at hvis der er kommet en, kommer der måske flere. |
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Jeg har ikke nogen forstyrrende ting i billedfeltet.
Men vi bliver aldrig enige om prisen, så lad os lukke den her. 3000,- er helt udelukket. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Det er en udmærket projektor selvom den har et par år på bagen.
Jeg har haft en og den helt store fordel ved den er at den er utroligt fleksibel mht placering og så larmer den meget lidt. Vil mene den er ca. 5500,- værd.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |