recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic pt-at5000e pære stået af?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic pt-at5000e pære stået af?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chrkling Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chrkling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic pt-at5000e pære stået af?
    Sendt: 25-August-2020 kl. 21:33
Hey hey

Jeg har ovenstående LCD projektor hvor jeg satte en ny OEM pære i for præcist 2 år siden. Pæren har ikke kørt særligt meget og kan læse mig frem til at jeg har dummet mig ved at kører i ECO-mode da den ikke har fået lov at kører ordenligt til.. Lamp LED lampen blinker på den nu her og der kommer intet billede frem.. det må betyde pæren er stået af?

Jeg tænker lidt at jeg opgiver og ser om jeg måske kan søge mod noget andet (nyere) eller er det dumt? Er der nogle af jer der kender nogle af de nye modeller som er tilsvarende?

Kan man finde en pære til den kun eller kan man kun få et helt sæt pære inkl hus til den model?
Til top
chrkling Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chrkling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2020 kl. 22:41
Har fundet en ny pære på Amazon til 99 euro. Men det er til en PANASONIC PT-AT5000.. Er der nogle der ved hvad forskellen er på en 5000 vs en 5000E?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu