recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PV600E vs.  LG 42px5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic PV600E vs. LG 42px5

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
steenm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic PV600E vs. LG 42px5
    Sendt: 15-Juni-2006 kl. 23:17

Jeg havde egentlig bestemt mig for at købe et Panasonic PV600E. Da fælleskøb tilsyneladende er droppet og priserne på pan'en endnu er alt for høje overvejer jeg måske LG 42PX5. Når jeg har set det i forretningerne synes jeg LG'en  har et virkelig godt billede og flot design. Jeg vil gerne ha' et TV med god lyd uden at skulle tilslutte andet anlæg, defor satsede jeg lidt på PV600E. Prisen LG 42PX5  er under 17000 i DK. Jeg kan se der har været 2 fælleskøb på dette TV. Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer på dette TV efter de har haft det nogle måneder?  

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2006 kl. 07:23

Hej Steen

Jeg har selv et PX5, og valgte det netop af samme grund som dine overvejelser bygger på:

Flot design. Gode billeder (også ved alm. TV) og god lyd.

Der er nogle småting som irriterer ved betjeningen. Bl.a. at knappen til tekst-tv sidder under en klap, og tekst-tv fylder hele skærmen ud hvilket gør det sværere at læse. Valg af AV-indgang er langsomt, altså hvis man skal over på en indgang der ikke automatisk vælges via SCART.

Men omvendt tror jeg at alle TV har nogle småting man syntes burde være lavet på en anden måde, så jeg er stadig glad for det

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2006 kl. 08:19

Lg´en har ligesom Pana600 kortlæser.

Hvilke værktøjer har man til rådighed når man feks ser JPEG billeder ??Kan man rotere,zoome og kan man bladre relativ hurtigt ??

Jeg formoder,at kvaliteten via kortlæser er synligt bedre end via cd/dvd drev ??  

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu