|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
||
Naiera skrev: Og hvad vil du lige bruge MPEG4 til, du kan ikke se forskel alligevel, stikket er den eneste fordel.
Redigeret af TheBig.... - 08-Januar-2007 kl. 14:21 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
||
Nu er der jo vist nok noget med, som der vist nok også nævnes i denne tråd, at de skifter HD-kanalerne til at bruge MPEG4 i stedet for MPEG2. Betyder det ikke, at æsker der kun kan sidstnævnte ikke kan bruges? Jeg er ikke så meget inde i det, men sådan lyder det for mig.
Og så er HDMI altså en fordel for mig! Jeg har ingen receiver, så DVI vil jeg helst undgå. Der er ikke seperate lyd-indgange til HDMI-indgangene på PV60'eren; kun én som deles af component, VGA og HDMI. Og så vidt jeg kan se, så er der ikke DVB-T tuner i de nuværende HD-æsker som Canal Digital understøtter. Som sagt kunne jeg godt bruge en DVB-T tuner, så jeg kan se TV2 digitalt, og det ville især være praktisk hvis den sidder sammen med DVB-S tuneren. Jo, jeg synes det giver mening at jeg lige venter på en af de nye æsker... Redigeret af Naiera - 08-Januar-2007 kl. 18:21 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
||
Nu snakker manden jo om at modtage det digitale signal med en lille stueantenne. Det lyder for mig som om det er en fin idé at smide et par hundrede kroner mere efter en digital tuner. Redigeret af Naiera - 08-Januar-2007 kl. 15:12 |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
||
Korrekt. |
|||
![]() |
|||
Gregersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
||
Ja, kan godt se at det er så som så med fremtidssikringen når man køber et TV med DVB-T tuner når kabelnettet ikke understøtter det. |
|||
![]() |
|||
Gregersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
||
Forresten er TC stedet at købe sit tv med den garanti de giver, gælder de 3 år også for tv?
|
|||
![]() |
|||
13112 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||
Husk at de 300,- giver en noget pænere fod. Alene af den grund, købte jeg PX'eren.
|
|||
Henrik
|
|||
![]() |
|||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
||
DVB-T tuneren som sidder i PX60'eren er i fremragende kvalitet. Jeg vil påstå den viser et bedre billede end mange af de Set Top Boxe som sælges <1000 kr på markedet idag |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fiberbredbånd? hvem udbyder det, elselskaberne? |
|||
![]() |
|||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
||
![]() |
|||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
||
Hold da op de er dyre, alt for dyre med de priser, og så tilslutning på 3.500,- Telefoni, internet priser.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
De 3 kanaler er på kablet hos Stofa, og pr. 2009 sendes de digitalt. Bedre at give mig dem.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |