recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PV60E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic PV60E

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2006 kl. 13:47

Ja jeg har ventet på at der skulle komme en kommentar fra dig af. Det ville jeg jo også selv gave gjort, havde det været modsat.  Men 32" er for lille, og 37 lcd ikke godt nok også iflg. testen i TÆNK. At skal op med mellem 25-30k for et tv, synes jeg er dyrt, og da jeg læste at pv60E var 9. generation, og at den er blevet billigere, så gør det jo indtryk, samt at jeg har læst nogen har fortrudt lcd køb. Fodbold og formel 1 skal kunne ses perfekt, så jeg har måttet krybe til korset . Jeg har dog ikke været cool nok til at spare 3000 ved at købe på nettet. 
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2006 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Lance52 Lance52 skrev:

Jeg har betalt 40k for at se den på www.taenk.dk.

40.000 for at læse en artikel??

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2006 kl. 14:51

Gik til den lokale expert og har givet 19K incl vægbeslag
til 1500 og monterering, hvor den kan drejes 10 grader til siderne.

Hvilket beslag har du købt?
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2006 kl. 16:28

Ja jeg har ventet på at der skulle komme en kommentar fra dig af. Det ville jeg jo også selv gave gjort, havde det været modsat.  Men 32" er for lille, og 37 lcd ikke godt nok også iflg. testen i TÆNK. At skal op med mellem 25-30k for et tv, synes jeg er dyrt, og da jeg læste at pv60E var 9. generation, og at den er blevet billigere, så gør det jo indtryk, samt at jeg har læst nogen har fortrudt lcd køb. Fodbold og formel 1 skal kunne ses perfekt, så jeg har måttet krybe til korset . Jeg har dog ikke været cool nok til at spare 3000 ved at købe på nettet. 

O.K...DU SKULLE JO HA`DEN

Men jeg må sige at det er noget af en kovending du er ude i.Ikke at jeg ikke forstår dig,men at det lige er en test i E.B(fra TÆNK godt nok)som overbeviser dig,og ikke alle de fine "nørder" herinde,overrasker mig en hel del.Jeg er selv i tvivl,og har været det i flere år.Har indtil for nylig været inkarneret Pioneer fan,og var overbevist at vi skulle have os et 50"XDE....men så pludselig kom jeg i tvivl igen(men ikke konen)-nu hælder jeg til Philips 42pf9731-men er også ret imponeret af Bravia 46"v2000-men der kommer en x2000 til August...og der er også stadig Pioneer,og de kommer med en ny til efteråret,så.......jeg ANER det ikke.Så på Pana.plasma forleden...ser godt ud.....den nye pv600 kommer d.15 Juni...den skal også ses(det siges at der arbejdes på at få den ned i pris,så den nærmer sig PV60)-den får også en bedre fjernbtj........så vi får nok ikke købt noget foreløbig...suk.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2006 kl. 23:02
Jeg ved ikke hvad beslaget hedder lige nu, men når jeg får det på fredag, skriver jeg hvad det hedder.

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 15:17
Så er der kommet et større tv i stuen. Jeg er glad for at jeg valgte en 42". Kan ikke forstå hvordan jeg har kunnet leve med en 26" i de sidste 7 år.
Det beslag fra Vogel som jeg fik med i handlen viste sig ikke at kunne bruges til at hænge det op med. Der skal et originalt til, sagde montøren. Det var det første han satte op af pana pv60, så han blev lidt overrasket over at se, hvordan den så ud bagpå, men jeg har nu valgt ikke at hænge det op.

Det første jeg gjorde var at fjerne Dynamisk i indstilling. Der har heller ikke været nogen problemer med at få min Logitech harmony 885 til at fungere. sammen med resten af anlægget. Blæserne har jeg ikke tænkt på, før jeg var omme at samle alle ledningerne. De kan kun lige anes, når ørene er 20 cm fra dem.  Så jeg er godt tilfreds med at jeg valgte en plasma i stedet for LCD.
Til top
Figaro01 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 17:19
hvordan er PV60éren til Playstation - lige så dårlig som til PC?
Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 17:56
Det ved jeg ikke. Jeg skal ikke bruge til hverken playstation eller PC. Jeg ved kun at det er det bedste billede jeg endnu har set på et tv.  
Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 18:10
Jeg syntes nu ikke det er dårlige til PC, jeg har sat min Dell XPS Gen5 til via HDMI og fuck det ser godt ud
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 18:22

Hej!

Tillykke med den nye "telli"....glæder mig til at høre hvordan den klarer F-1 testen!

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 22:17

Til de lykkelige ejere af Pv60 (nok snart mig incl. )

Er der nogen der har prøvet at koble en spillekonsol eller computer dertil, og som kunne give et lille review af hvordan det se ud og kører derpå?

Til top
Hund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-April-2006
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2006 kl. 12:24

"Det beslag fra Vogel som jeg fik med i handlen viste sig ikke at kunne bruges til at hænge det op med. Der skal et originalt til, sagde montøren. Det var det første han satte op af pana pv60, så han blev lidt overrasket over at se, hvordan den så ud bagpå, men jeg har nu valgt ikke at hænge det op"

Det forstår jeg ikke helt da - jeg har netop sat mit op med et Vogels beslag........

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu