|
Panasonic PX 80 skal byttes ud |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||
Simos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2012 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2012 kl. 15:02 |
|||||||
Hej!
![]() Jeg står i den situation, at jeg skal bytte min legendariske Panasonic PX80 42" model ud med en anden skærm. Den nye skærm skal kunne matche den gamle skærms kvaliteter mht til billedkvalitet. Prisen skal være omkring 3000 - 4000 kr og mindst 42 tommer. Kan i anbefale en værdig afløser til mig?
|
||||||||
![]() |
||||||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
Hej og velkommen til Recordere.dk
![]() Jeg må indrømme at jeg tror det bliver svært , medmindre at du overvejer at købe brugt.... MVH
|
||||||||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||||||
![]() |
||||||||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|||||||
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:54 |
||||||||
![]() |
||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||||||
Svarer sikkert meget godt til PX80, bare med 2011 forbedringer
Redigeret af Kampus - 07-April-2012 kl. 16:53 |
||||||||
![]() |
||||||||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|||||||
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:53 |
||||||||
![]() |
||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Tak for velkomsten og svarene :)
Jeg havde egentlig håbet markedet var blevet billigere siden jeg købte min skræm, men det ser ikke sådan ud ![]() Jeg har fundet lidt flere penge på kistebunden, og har nu omkring 6500 kr til rådighed. Skærmen skal mindst være 46". Jeg er noget i tvivl om skærmen skal kunne vise 3-D eller ej? Value for money er hvad jeg leder efter
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:49 |
||||||||
![]() |
||||||||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|||||||
ang. 46"eren af panasonic... så står der i specifikationerne at den er 33cm dyb ... kand et virkelig passe? altså fra display til væg?
|
||||||||
![]() |
||||||||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
|||||||
Det er inkl. standeren
![]() Redigeret af DanishBacon - 02-Maj-2012 kl. 17:54 |
||||||||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Så fik jeg endelig købt Panasonic TX-P50G30Y: en dejlig skærm
![]() Dog oplever jeg en del flimmer når jeg gamer. Det er især når der er hvid skrift på skærmen, undertekster eks, at det bryder løs. Det gælder i samtlige spil jeg har prøvet, at når der er aktivitet, flimrer alt hvidt på skærmen. Hvordan kan det være?
![]() |
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |