|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() Sendt: 10-Juni-2010 kl. 15:21 |
Hej,
Min svigerfar har et PX10 og har netop købt et viaccess cammodule og et yousee kort.. Jeg var ovre hos ham og rode med det igår, men har ikke fået det til at virke, han modtager alle de ukodet kanaler helt fint, men hans favorit kanaler og de "gratis" HD kanaler er stadigvæk kodet, jeg har genindstalleret kanalerne flere gange, men uden held... Men nu slog det mig lige at den ikke bad om Yousee's områdekoden på noget tidpunkt. Så jeg har kikket i brugermanualen og synes heller ikke det står beskrevet der... Nogle der har et bud på hvad der kan være galt? På forhånd tak Troels |
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har TVet registreret at CA er monteret, og at kortet sidder korrekt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Jeg sidder ikke foran skærmen lige nu, men jeg er ret sikkert på at jeg var inde i en menu hvor den havde registreret CA.. Hvor indtaster man normalt område koder for diverse udbydere?
|
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det ved jeg ikke, har ikke kabel Tuner i TVet, bruger en 3126, men det skulle komme automatisk når TVet sættes op, netkode skal bruges uanset om der er kort i eller ej.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
Netværkskoder finder du her =>
God fornøjelse.
|
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Efter du har valgt autosøgning i DVB-C menuen kommer du til et punkt hvor du kan vælge om du vil søge efter gratis kanaler og om du vil lave en hurtig eller fuld scanning. Vælg alle kanaler og fuld scanning. På samme side kan du også indtaste frekvens som er 143Mhz for YouSee og netværks ID for dit område
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv/Saadan_goer_du/Find_dit_netvaerks-id.aspx Det burde ikke være nødvendigt med frekvens og symbol-rate hvis du laver en fuld scanning på alle kanaler. Redigeret af Nexeren - 10-Juni-2010 kl. 20:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |